Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/45847
Title: Про обгрунтування доцільності виділення смуг для громадського транспорту
Other Titles: About reasoning of expediency of allocation the lanes for public transport
Authors: Бура, Романа
Affiliation: Національний університет «Львівська політехніка»
Bibliographic description (Ukraine): Бура Р. Про обгрунтування доцільності виділення смуг для громадського транспорту / Романа Бура // Проблеми з транспортними потоками і напрями їх розв’язання : тези доповідей ІІІ Всеукраїнської науково-теоретичної конференції, 28 – 30 березня 2019 року, Львів. — Дрогобич : Посвіт, 2019. — С. 122–123. — (УПравління розвитком транспорних систем, безпекою та організацією руху).
Bibliographic description (International): Bura R. About reasoning of expediency of allocation the lanes for public transport / Romana Bura // Problemy z transportnymy potokamy i napriamy yikh rozviazannia : tezy dopovidei III Vseukrainskoi naukovo-teoretychnoi konferentsii, 28 – 30 bereznia 2019 roku, Lviv. — Posvit, 2019. — P. 122–123. — (UPravlinnia rozvytkom transpornykh system, bezpekoiu ta orhanizatsiieiu rukhu).
Is part of: Проблеми з транспортними потоками і напрями їх розв’язання : тези доповідей ІІІ Всеукраїнської науково-теоретичної конференції, 2019
Conference/Event: ІІІ Всеукраїнська науково-теоретична конференція «Проблеми з транспортними потоками і напрями їх розв’язання»
Journal/Collection: Проблеми з транспортними потоками і напрями їх розв’язання : тези доповідей ІІІ Всеукраїнської науково-теоретичної конференції
Issue Date: 28-Feb-2019
Publisher: Посвіт
Place of the edition/event: Дрогобич
Temporal Coverage: 28 – 30 березня 2019 року, Львів
UDC: 656.072
Number of pages: 2
Page range: 122-123
Start page: 122
End page: 123
Abstract: In the work, analysis of measures about giving the priority to public transport is carried out, criteria for assessment its influence on the general traffic flow is investigated, and also dependencies, with the use of which the expediency of the separate lanes for public transport movement allocation or implementation of priority for it on controlled intersections is grounded, are given.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/45847
ISBN: 978-617-7624-87-4
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2019
References (Ukraine): 1. Currie, G., Sarvi, M., Young, W. Balanced Road Space Allocation: A Comprehensive Approach. ITE Journal on the web, 2005. P. 75-83.
2. Jepson, D., Ferreira. L. Assessing travel time impacts of measures to enhance bus operations. Part I: past evidence and study methodology. Road & Transport Research Journal, 8 (4), (1999). P. 41-54.
References (International): 1. Currie, G., Sarvi, M., Young, W. Balanced Road Space Allocation: A Comprehensive Approach. ITE Journal on the web, 2005. P. 75-83.
2. Jepson, D., Ferreira. L. Assessing travel time impacts of measures to enhance bus operations. Part I: past evidence and study methodology. Road & Transport Research Journal, 8 (4), (1999). P. 41-54.
Content type: Article
Appears in Collections:Проблеми з транспортними потоками і напрями їх розв’язання. – 2019 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2019_Bura_R-About_reasoning_of_expediency_122-123.pdf739.49 kBAdobe PDFView/Open
2019_Bura_R-About_reasoning_of_expediency_122-123__COVER.png482.23 kBimage/pngView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.