Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/45795
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКовтанець, Максим
dc.contributor.authorГорбунов, Микола
dc.contributor.authorКовтанець, Тетяна
dc.coverage.temporal28 – 30 березня 2019 року, Львів
dc.date.accessioned2020-02-19T11:13:46Z-
dc.date.available2020-02-19T11:13:46Z-
dc.date.created2019-02-28
dc.date.issued2019-02-28
dc.identifier.citationКовтанець М. Зниження інтенсивності зношування трибологічної пари «колесо-рейка» / Максим Ковтанець, Микола Горбунов, Тетяна Ковтанець // Проблеми з транспортними потоками і напрями їх розв’язання : тези доповідей ІІІ Всеукраїнської науково-теоретичної конференції, 28 – 30 березня 2019 року, Львів. — Дрогобич : Посвіт, 2019. — С. 32–33. — (Розроблення комплексу технічних засобів для розвитку й ефективного використання елементів транспортних систем).
dc.identifier.isbn978-617-7624-87-4
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/45795-
dc.description.abstractThe paper studies the springiness of speeding traffic in terms of glare. Blindness occurred in the nighttime and carried automobile headlights at oncoming vehicles separation on two-lane road.
dc.format.extent32-33
dc.language.isouk
dc.publisherПосвіт
dc.relation.ispartofПроблеми з транспортними потоками і напрями їх розв’язання : тези доповідей ІІІ Всеукраїнської науково-теоретичної конференції, 2019
dc.relation.urihttps://moluch.ru/archive/129/35659/
dc.titleЗниження інтенсивності зношування трибологічної пари «колесо-рейка»
dc.title.alternativeReduction of the wear intensity of the tribological system «wheel-rail»
dc.typeArticle
dc.rights.holder© Національний університет “Львівська політехніка”, 2019
dc.contributor.affiliationСхідноукраїнський національний університет імені Володимира Даля
dc.format.pages2
dc.identifier.citationenKovtanets M. Reduction of the wear intensity of the tribological system «wheel-rail» / Maksim Kovtanets, Mikola Horbunov, Tetiana Kovtanets // Problemy z transportnymy potokamy i napriamy yikh rozviazannia : tezy dopovidei III Vseukrainskoi naukovo-teoretychnoi konferentsii, 28 – 30 bereznia 2019 roku, Lviv. — Posvit, 2019. — P. 32–33. — (Rozroblennia kompleksu tekhnichnykh zasobiv dlia rozvytku y efektyvnoho vykorystannia elementiv transportnykh system).
dc.relation.references1. Балагин Д.В. Модернизация средств смазки гребней локомотивов / Д.В. Балагин, В.А. Минаков // Молодой ученый. – 2016. – №25. – С. 17-20. – URL https://moluch.ru/archive/129/35659/ (дата обращения: 08.11.2018).
dc.relation.references2. Буйносов А.П. Методы повышения ресурса колесных пар тягового подвижного состава: Монография. – М.: ГОУ «Учебно-методический центр по образованию на железнодорожном транспорте», 2010. – 224 с.
dc.relation.references3. Патент на корисну модель № 116581 B61C 15/04 (2006.01) Спосіб безконтактного керування фрикційною взаємодією у двоточковому контакті колеса з рейкою / Горбунов М.І., Ковтанець М.В., Ноженко В.С., Мокроусов С.Д., Кравченко К.О., Просвірова О.В., Кара С.В.; заявник і власник СНУ ім. В.Даля. – u 2016 12826; заявл. 16.12.2016; опубл. 25.05.2017, Бюл. № 10. – 2 с.
dc.relation.references4. Патент на корисну модель № 116583 B61C 15/04 (2006.01) Пристрій безконтактного керування фрикційною взаємодією у двоточковому контакті колеса з рейкою / Горбунов М.І., Ковтанець М.В., Ноженко В.С., Мокроусов С.Д., Кравченко К.О., Просвірова О.В., Кара С.В.; заявник і власник СНУ ім. В.Даля. – u 2016 12830; заявл. 16.12.2016; опубл. 25.05.2017, Бюл. № 10. – 2 с.
dc.relation.referencesen1. Balahin D.V. Modernizatsiia sredstv smazki hrebnei lokomotivov, D.V. Balahin, V.A. Minakov, Molodoi uchenyi, 2016, No 25, P. 17-20, URL https://moluch.ru/archive/129/35659/ (Date of appeal: 08.11.2018).
dc.relation.referencesen2. Buinosov A.P. Metody povysheniia resursa kolesnykh par tiahovoho podvizhnoho sostava: Monohrafiia, M., HOU "Uchebno-metodicheskii tsentr po obrazovaniiu na zheleznodorozhnom transporte", 2010, 224 p.
dc.relation.referencesen3. Patent na korysnu model No 116581 B61C 15/04 (2006.01) Sposib bezkontaktnoho keruvannia fryktsiinoiu vzaiemodiieiu u dvotochkovomu kontakti kolesa z reikoiu, Horbunov M.I., Kovtanets M.V., Nozhenko V.S., Mokrousov S.D., Kravchenko K.O., Prosvirova O.V., Kara S.V.; zaiavnyk i vlasnyk SNU im. V.Dalia, u 2016 12826; Decl. 16.12.2016; Publ. 25.05.2017, Bull. No 10, 2 p.
dc.relation.referencesen4. Patent na korysnu model No 116583 B61C 15/04 (2006.01) Prystrii bezkontaktnoho keruvannia fryktsiinoiu vzaiemodiieiu u dvotochkovomu kontakti kolesa z reikoiu, Horbunov M.I., Kovtanets M.V., Nozhenko V.S., Mokrousov S.D., Kravchenko K.O., Prosvirova O.V., Kara S.V.; zaiavnyk i vlasnyk SNU im. V.Dalia, u 2016 12830; Decl. 16.12.2016; Publ. 25.05.2017, Bull. No 10, 2 p.
dc.citation.conferenceІІІ Всеукраїнська науково-теоретична конференція «Проблеми з транспортними потоками і напрями їх розв’язання»
dc.citation.journalTitleПроблеми з транспортними потоками і напрями їх розв’язання : тези доповідей ІІІ Всеукраїнської науково-теоретичної конференції
dc.citation.spage32
dc.citation.epage33
dc.coverage.placenameДрогобич
dc.subject.udc629.4
Appears in Collections:Проблеми з транспортними потоками і напрями їх розв’язання. – 2019 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2019_Kovtanets_M-Reduction_of_the_wear_intensity_32-33.pdf713.79 kBAdobe PDFView/Open
2019_Kovtanets_M-Reduction_of_the_wear_intensity_32-33__COVER.png485.28 kBimage/pngView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.