DC Field | Value | Language |
dc.contributor.author | Надольська, Валентина | |
dc.coverage.temporal | 27 травня 2019 року | |
dc.date.accessioned | 2020-02-19T09:11:30Z | - |
dc.date.available | 2020-02-19T09:11:30Z | - |
dc.date.created | 2019-06-01 | |
dc.date.issued | 2019-06-01 | |
dc.identifier.citation | Надольська В. Гра як інтерактивна форма діяльності музеїв / Валентина Надольська // Культурна спадщина: традиції та інновації : тези науково-практичної конференції, 27 травня 2019 року. — Львів, 2019. — С. 59–62. | |
dc.identifier.uri | https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/45706 | - |
dc.format.extent | 59-62 | |
dc.language.iso | uk | |
dc.relation.ispartof | Культурна спадщина: традиції та інновації : тези науково-практичної конференції, 2019 | |
dc.relation.uri | http://martmuseum.ru/2014/09/30/getty-museum-move-project/ | |
dc.relation.uri | https://scholar.google.com.ua/scholar?cluster=13157546356390335982&hl=ru&as_sdt=0,5 | |
dc.relation.uri | http://khanenkomuseum.kiev.ua | |
dc.title | Гра як інтерактивна форма діяльності музеїв | |
dc.type | Conference Abstract | |
dc.format.pages | 4 | |
dc.identifier.citationen | Nadolska V. Hra yak interaktyvna forma diialnosti muzeiv / Valentina Nadolska // Kulturna spadshchyna: tradytsii ta innovatsii : tezy naukovo-praktychnoi konferentsii, 27 travnia 2019 roku. — 2019. — P. 59–62. | |
dc.relation.references | 1.Вихор О. Інтерактивний музей для кожного // Музейний простір. – 2012. – № 6. – С. 50–51. | |
dc.relation.references | 2.Галкина Т. В. Основы классификации музейно-педагогических форм в российских музеях // Вопросы музеологии. – 2011. – № 2. – С. 145–153. | |
dc.relation.references | 3.Гетти: что если предметы искусства просят нас ответить движением [Електронний ресурс] // МАРТ. Технологии и маркетинг для музеев. – 2014. – Режим доступу: http://martmuseum.ru/2014/09/30/getty-museum-move-project/. | |
dc.relation.references | 4.Де Плюм Д. Американський досвід у французьких музеях // Музейний простір. – 2014. – № 4 (14). – С. 32–33. | |
dc.relation.references | 5.Караманов А. В. Организация интерактивной музейной среды: от методов к моделям // Вопросы музеологии. – 2012. – № 2 (6). – С. 171–178. | |
dc.relation.references | 6. Кацаника Э., Кацариду И. Ролевые игры как форма культурно-образовательной деятельности музея (на примере Музея византийской культуры в Салониках) [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://scholar.google.com.ua/scholar?cluster=13157546356390335982&hl=ru&as_sdt=0,5 | |
dc.relation.references | 7.Киселева А. В. Организация самостоятельной работы студента в музейной образовательной среде // Проблемы и перспективы развития образования в России. – 2016. – № 38. – С. 75–79. | |
dc.relation.references | 8.Національний музей мистецтв імені Богдана та Варвари Ханенків [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://khanenkomuseum.kiev.ua. | |
dc.relation.references | 9.Суходоля Л. Музей і діти Scavenger Hunt // Музейний простір. – 2013. – № 1 (7). – С. 30–33. | |
dc.relation.references | 10.Шевченко В. В., Ломачинська І. М. Музеєзнавство: Навч. посібник для дистанційного навчання. – К.: Університет «Україна», 2007. – 288 с. | |
dc.relation.references | 11.Юренева Т. Ю. Музееведение: Учебник для высшей школы. – 2-e изд.. – М.: Академический Проект, 2004. – 560 с. | |
dc.relation.referencesen | 1.Vykhor O. Interaktyvnyi muzei dlia kozhnoho, Muzeinyi prostir, 2012, No 6, P. 50–51. | |
dc.relation.referencesen | 2.Halkina T. V. Osnovy klassifikatsii muzeino-pedahohicheskikh form v rossiiskikh muzeiakh, Voprosy muzeolohii, 2011, No 2, P. 145–153. | |
dc.relation.referencesen | 3.Hetti: chto esli predmety iskusstva prosiat nas otvetit dvizheniem [Electronic resource], MART. Tekhnolohii i marketinh dlia muzeev, 2014, Access mode: http://martmuseum.ru/2014/09/30/getty-museum-move-project/. | |
dc.relation.referencesen | 4.De Plium D. Amerykanskyi dosvid u frantsuzkykh muzeiakh, Muzeinyi prostir, 2014, No 4 (14), P. 32–33. | |
dc.relation.referencesen | 5.Karamanov A. V. Orhanizatsiia interaktivnoi muzeinoi sredy: ot metodov k modeliam, Voprosy muzeolohii, 2012, No 2 (6), P. 171–178. | |
dc.relation.referencesen | 6. Katsanika E., Katsaridu I. Rolevye ihry kak forma kulturno-obrazovatelnoi deiatelnosti muzeia (na primere Muzeia vizantiiskoi kultury v Salonikakh) [Electronic resource], Access mode: https://scholar.google.com.ua/scholar?cluster=13157546356390335982&hl=ru&as_sdt=0,5 | |
dc.relation.referencesen | 7.Kiseleva A. V. Orhanizatsiia samostoiatelnoi raboty studenta v muzeinoi obrazovatelnoi srede, Problemy i perspektivy razvitiia obrazovaniia v Rossii, 2016, No 38, P. 75–79. | |
dc.relation.referencesen | 8.Natsionalnyi muzei mystetstv imeni Bohdana ta Varvary Khanenkiv [Electronic resource], Access mode: http://khanenkomuseum.kiev.ua. | |
dc.relation.referencesen | 9.Sukhodolia L. Muzei i dity Scavenger Hunt, Muzeinyi prostir, 2013, No 1 (7), P. 30–33. | |
dc.relation.referencesen | 10.Shevchenko V. V., Lomachynska I. M. Muzeieznavstvo: Navch. posibnyk dlia dystantsiinoho navchannia, K., Universytet "Ukraine", 2007, 288 p. | |
dc.relation.referencesen | 11.Iureneva T. Iu. Muzeevedenie: Uchebnik dlia vysshei shkoly, 2-e izd., M., Akademicheskii Proekt, 2004, 560 p. | |
dc.citation.conference | Культурна спадщина: традиції та інновації : тези науково-практичної конференції | |
dc.citation.journalTitle | Культурна спадщина: традиції та інновації : тези науково-практичної конференції | |
dc.citation.spage | 59 | |
dc.citation.epage | 62 | |
dc.coverage.placename | Львів | |
Appears in Collections: | Культурна спадщина: традиції та інновації. – 2019 р.
|