https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/45423
Title: | Управління виконавчими механізмами вантажної системи танкера в умовах нестаціонарних збурень |
Authors: | Кондратенко, Ю. Підопригора, Д. |
Affiliation: | Національний університет "Києво-Могилянська Академія" Український державний морський технічний університет ім. адмірала Макарова |
Bibliographic description (Ukraine): | Кондратенко Ю. Управління виконавчими механізмами вантажної системи танкера в умовах нестаціонарних збурень / Ю. Кондратенко, Д. Підопригора // Вісник Національного університету “Львівська політехніка”. — Львів : Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2002. — № 450 : Комп'ютерна інженерія та інформаційні технології. — С. 11–16. |
Bibliographic description (International): | Kondratenko Iu. Upravlinnia vykonavchymy mekhanizmamy vantazhnoi systemy tankera v umovakh nestatsionarnykh zburen / Yu. Kondratenko, D. Pidopryhora // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". — Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 2002. — No 450 : Комп'ютерна інженерія та інформаційні технології. — P. 11–16. |
Is part of: | Вісник Національного університету “Львівська політехніка”, 450 : Комп'ютерна інженерія та інформаційні технології, 2002 |
Journal/Collection: | Вісник Національного університету “Львівська політехніка” |
Issue: | 450 : Комп'ютерна інженерія та інформаційні технології |
Issue Date: | 26-Mar-2002 |
Publisher: | Видавництво Національного університету “Львівська політехніка” |
Place of the edition/event: | Львів |
UDC: | 681.5 629.12(075.8) |
Number of pages: | 6 |
Page range: | 11-16 |
Start page: | 11 |
End page: | 16 |
Abstract: | Розглядається один з аспектів автоматизації технологічного процесу вантажно-розвантажувальних операцій на суднах танкерного флоту, а саме, формування законів управління для виконавчих механізмів вантажної системи
танкера на основі апріорно заданих проміжних і кінцевого вантажних планів
судна. Задача оптимального розподілу потоків мінімальної " вартості" дозволяє
застосувати методи теорії графів у випадку двопозиційного виконавчого механізму та здійснити апаратну реалізацію з використанням VHDL-моделей. One of the aspects o f technological process loading-unloading operations on the tanker fleet automation is considered. In particular control laws for loading system rs executive mechanisms o f the tanker forming based on a priori set intermediate and final loading plans values. Task is reduced to the minimal cost flows optimal distribution task. This gives possibility to use graphrs theory methods for bi-positional executive mechanism and make hardware realisation using VDHL-models. |
URI: | https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/45423 |
Copyright owner: | © Національний університет “Львівська політехніка”, 2002 © Ю. Кондратенко, Д. Підопригора |
References (Ukraine): | 1. Иванов Б.Н. Дискретная математика. Алгоритмы и программы. - М.: Лаборатория базовых знаний, 2001.-288 с. 2. Кондратенко Ю.П., Тимченко В.Л. Аналіз та шляхи зниження енерговитрат при бункеруванні суден // Проблемы энергосбережения и экологии в судостроении. Тезисы 2-й международной научно-технической конференции. - 23-25 декабря 1998. - Николаев, 1998. - СС. 80-81. 3. Кондратенко Ю.П., Сидоренко С.А., Підопригора Д.М. Поведінковий синтез цифрових пристроїв в середовищі Active-HDL. - Миколаїв, 2002. - 108 с. 4. Пападимитриу X., Стайглиц К. Комбинаторная оптимизация. Алгоритмы и сложность.- Пер. с англ.- М.: 1985.- 512 с. 5. Плявин Н.И. Эксплуатация морского танкера.- М.: Транспорт, 1968. 531 с. 6. Плявин Н.И., Шаповал М.А., Васильев Ю.В., Казимиров А.Г. Морские перевозки наливных грузов М.:1991. 191 с. 7. Kondratenko Y.P., V.L. Timchenko Increase in Navigation Safety by Developing Distributed Man-Machine Control Systems. Proc. o f the Third Int. Offshore and Polar Engineering Conf. // Singapore. - 1993. - P. 112-119. 8. Roth С. H. Digital systems design using VHDL. - New York: ITPtm, 1998.- 473 p. |
References (International): | 1. Ivanov B.N. Diskretnaia matematika. Alhoritmy i prohrammy, M., Laboratoriia bazovykh znanii, 2001.-288 p. 2. Kondratenko Iu.P., Timchenko V.L. Analiz ta shliakhi znizhennia enerhovitrat pri bunkeruvanni suden, Problemy enerhosberezheniia i ekolohii v sudostroenii. Tezisy 2-i mezhdunarodnoi nauchno-tekhnicheskoi konferentsii, 23-25 dekabria 1998, Nikolaev, 1998, SS. 80-81. 3. Kondratenko Yu.P., Sydorenko S.A., Pidopryhora D.M. Povedinkovyi syntez tsyfrovykh prystroiv v seredovyshchi Active-HDL, Mykolaiv, 2002, 108 p. 4. Papadimitriu X., Staihlits K. Kombinatornaia optimizatsiia. Alhoritmy i slozhnost, transl. from English- M., 1985, 512 p. 5. Pliavin N.I. Ekspluatatsiia morskoho tankera, M., Transport, 1968. 531 p. 6. Pliavin N.I., Shapoval M.A., Vasilev Iu.V., Kazimirov A.H. Morskie perevozki nalivnykh hruzov M.:1991. 191 p. 7. Kondratenko Y.P., V.L. Timchenko Increase in Navigation Safety by Developing Distributed Man-Machine Control Systems. Proc. o f the Third Int. Offshore and Polar Engineering Conf., Singapore, 1993, P. 112-119. 8. Roth S. H. Digital systems design using VHDL, New York: ITPtm, 1998, 473 p. |
Content type: | Article |
Appears in Collections: | Комп'ютерна інженерія та інформаційні технології. – 2002. – №450 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.