Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/43545
Title: Визначення пікової потужності міського автобуса в реальних режимах руху
Other Titles: Determination of peak power of city bus in real traffic
Authors: Сітовський, Олег
Дембіцький, Валерій
Affiliation: Луцький національний технічний університет
Bibliographic description (Ukraine): Сітовський О. Визначення пікової потужності міського автобуса в реальних режимах руху / Олег Сітовський, Валерій Дембіцький // Автобусобудування та пасажирські перевезення в Україні : тези доповідей III-ої Всеукраїнської науково-практичної конференції, Львів, 22-23 лютого 2018 року. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 67–71. — (Автобусо- та автомобілебудування).
Bibliographic description (International): Sitovskyi O. Determination of peak power of city bus in real traffic / Oleh Sitovskyi, Valerii Dembitskyi // Avtobusobuduvannia ta pasazhyrski perevezennia v Ukraini : tezy dopovidei III-oi Vseukrainskoi naukovo-praktychnoi konferentsii, Lviv, 22-23 liutoho 2018 roku. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — P. 67–71. — (Avtobuso- ta avtomobilebuduvannia).
Is part of: Автобусобудування та пасажирські перевезення в Україні : тези доповідей III-ої Всеукраїнської науково-практичної конференції, Львів, 2018
Conference/Event: Автобусобудування та пасажирські перевезення в Україні
Journal/Collection: Автобусобудування та пасажирські перевезення в Україні : тези доповідей III-ої Всеукраїнської науково-практичної конференції, Львів
Issue Date: 22-Feb-2018
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Place of the edition/event: Львів
Temporal Coverage: 22-23 лютого 2018 року
UDC: 629.3
Number of pages: 5
Page range: 67-71
Start page: 67
End page: 71
Abstract: To improve the efficiency of ICE must create hybrid. To achieve maximum efficiency of a hybrid power unit it is necessary to develop optimal algorithms for controlling the units and units of the vehicle. Research was conducted to determine the engine's peak power and the average power ICE of the route was set.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/43545
ISBN: 978-966-941-140-2
Copyright owner: © Національний університет "Львівська політехніка", 2018
URL for reference material: http://www.zr.ru/a/35005
References (Ukraine): 1. Парижский автосалон: гибриды – это модно. М. Корнейчук // Журнал "За рулем" – 2008. – №10. С.15. [Електронний ресурс] //http://www.zr.ru/a/35005. (Дата звернення: 15.01.2018).
2. Крайник Л.В., Грубель М.Г. Багатофакторна оцінка та нормування паливної економічності вантажних автомобілів: Монографія. – Л.: Академія сухопутних військ, 2010. – 117 с.
3. Крайник Л.В., Грубель М.Г. Багатофакторне нормування витрат палива автомобілів в реальній експлуатації. – Х.: Автомобильный транспорт. Сборник научных трудов ХНАДУ. – Вып. 21. – 2007. – С. 43 – 48.
4. Дем’янюк В.А. Типові їздові цикли як база прогностичної оцінки експлуатаційних витрат палива автобусів / В.А. Дем’янюк, М.Ф. Боднар, Ю.Л. Крайник // Проектування, виробництво та експлуатація автотранспортних засобів і поїздів: Щорічний науково-виробничий журнал. – 2012. – Випуск 20. – С. 100 – 107.
5. Крайник Ю.Л. Типовість експлуатаційних режимів міських автобусів і формування їздового циклу / Ю.Л. Крайник // Автотехніка. Автобуси. Вантажівки. – 2007 – № 1. – С. 50–52.
6. Боднар М. Ф. "Формування типових їздових циклів та нормування витрати палива приміських та міжміських автобусів". – Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук за спеціальністю 05.22.02 – Автомобілі та трактори. – Національний університет "Львівська політехніка" Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України. – Львів, 2012.
References (International): 1. Parizhskii avtosalon: hibridy – eto modno. M. Korneichuk, Zhurnal "Za rulem" – 2008, No 10. P.15. [Electronic resource] //http://www.zr.ru/a/35005. (Date of appeal: 15.01.2018).
2. Krainyk L.V., Hrubel M.H. Bahatofaktorna otsinka ta normuvannia palyvnoi ekonomichnosti vantazhnykh avtomobiliv: monograph, L., Akademiia sukhoputnykh viisk, 2010, 117 p.
3. Krainyk L.V., Hrubel M.H. Bahatofaktorne normuvannia vytrat palyva avtomobiliv v realnii ekspluatatsii, Kh., Avtomobylnyi transport. Sbornyk nauchnykh trudov KhNADU, Iss. 21, 2007, P. 43 – 48.
4. Demianiuk V.A. Typovi yizdovi tsykly yak baza prohnostychnoi otsinky ekspluatatsiinykh vytrat palyva avtobusiv, V.A. Demianiuk, M.F. Bodnar, Yu.L. Krainyk, Proektuvannia, vyrobnytstvo ta ekspluatatsiia avtotransportnykh zasobiv i poizdiv: Shchorichnyi naukovo-vyrobnychyi zhurnal, 2012, Issue 20, P. 100 – 107.
5. Krainyk Yu.L. Typovist ekspluatatsiinykh rezhymiv miskykh avtobusiv i formuvannia yizdovoho tsyklu, Yu.L. Krainyk, Avtotekhnika. Avtobusy. Vantazhivky, 2007 – No 1, P. 50–52.
6. Bodnar M. F. "Formuvannia typovykh yizdovykh tsykliv ta normuvannia vytraty palyva prymiskykh ta mizhmiskykh avtobusiv", Avtoreferat dysertatsii na zdobuttia naukovoho stupenia kandydata tekhnichnykh nauk za spetsialnistiu 05.22.02 – Avtomobili ta traktory, Natsionalnyi universytet "Lvivska politekhnika" Ministerstva osvity i nauky, molodi ta sportu Ukrainy, Lviv, 2012.
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Автобусобудування та пасажирські перевезення в Україні. – 2018 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2018_Sitovskyi_O-Determination_of_peak_power_67-71.pdf1.31 MBAdobe PDFView/Open
2018_Sitovskyi_O-Determination_of_peak_power_67-71__COVER.png447.37 kBimage/pngView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.