Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/43363
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПарпан, Уляна
dc.contributor.authorParpan, Ulyana
dc.contributor.authorПарпан, Ульяна
dc.date.accessioned2018-11-20T14:00:52Z-
dc.date.available2018-11-20T14:00:52Z-
dc.date.created2017-03-28
dc.date.issued2017-03-28
dc.identifier.citationПарпан У. Модернізація національної системи освіти у контексті сучасного євроінтеграційного поступу України / Уляна Парпан // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: юридичні науки : збірник наукових праць. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. — № 865. — С. 296–302.
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/43363-
dc.description.abstractАналізуються модернізаційні процеси національної системи освіти у контексті сучасного євроінтеграційного поступу України. На основі аналізу нормативно-правових документів та тематичної літератури визначено стратегічні цілі: всебічний розвиток освіти, посилення її впливу на економічне зростання і рівень життя населення, сприяння прискореному розвитку НТП, і насамперед фундаментальної науки, забезпечення соціальної функції держави через оптимізацію соціальних програм. Доведено, що вища освіта визнається фундаментом людського розвитку та прогресу суспільства, а також виступає гарантом індивідуального та суспільного розвитку, що створює інтелектуальний, духовний та виробничий потенціали суспільства.
dc.description.abstractThis article analyzes the processes of modernization of the national education system in the context of contemporary European integration of Ukraine. Based on the analysis of legal documents and thematic literature identified strategic objectives: comprehensive development of education, strengthening its impact on economic growth and living standards, promote the accelerated development of STP, and, above all, fundamental science, provide social functions of the state through the optimization of social programs. Proved that higher education is recognized as the foundation of human development and social progress, and guarantees individual and social development that creates intellectual, spiritual and productive potential of society.
dc.description.abstractАнализируются модернизационные процессы национальной системы образования в контексте современного евроинтеграционного продвижения Украины. На основе анализа нормативно-правовых документов и тематической литературы определены стратегические цели: всестороннее развитие образования, усиление ее влияния на экономический рост и уровень жизни населения, содействие ускоренному развитию НТП, и прежде всего фундаментальной науки, обеспечение социальной функции государства через оптимизацию социальных программ. Доказано, что высшее образование признается фундаментом человеческого развития и прогресса общества, а также выступает гарантом индивидуального и общественного раз- вития, создает интеллектуальный, духовный и производственный потенциалы общества.
dc.format.extent296-302
dc.language.isouk
dc.publisherВидавництво Львівської політехніки
dc.relation.ispartofВісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: юридичні науки : збірник наукових праць., 865, 2017
dc.relation.urihttp://www.mon.gov.ua
dc.subjectосвіта
dc.subjectнаціональна система освіти
dc.subjectмодернізація
dc.subjectвища освіта
dc.subjectвиховання
dc.subjectзнання
dc.subjectінтелектуальна діяльність
dc.subjecteducation
dc.subjectnational education system
dc.subjectmodernization
dc.subjectHigher Education
dc.subjecteducation
dc.subjectknowledge
dc.subjectintellectual activity
dc.subjectобразование
dc.subjectнациональная система образования
dc.subjectмодернизация
dc.subjectвысшее образование
dc.subjectвоспитание знания
dc.subjectинтеллектуальная деятельность
dc.titleМодернізація національної системи освіти у контексті сучасного євроінтеграційного поступу України
dc.title.alternativeModernization of the national education system in the context of contemporary european integration of Ukraine
dc.title.alternativeМодернизация национальной системы образования в контексте современного евроинтеграционного продвижения Украины
dc.typeArticle
dc.rights.holder© Національний університет “Львівська політехніка”, 2017
dc.rights.holder© Парпан У., 2017
dc.contributor.affiliationНаціональний університет “Львівська політехніка”
dc.contributor.affiliationLviv Polytechnic National University
dc.format.pages7
dc.identifier.citationenParpan U. Modernization of the national education system in the context of contemporary european integration of Ukraine / Ulyana Parpan // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". Serie: yurydychni nauky : zbirnyk naukovykh prats. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2017. — No 865. — P. 296–302.
dc.relation.references1. Волович В. Болонський процес і нова парадигма освіти в Україні // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – 2004. – №4. – С. 189–199.
dc.relation.references2. Послання Президента України до Верховної Ради України “Європейський вибір. Концептуальні засади стратегії економічного та соціального розвитку України на 2002–2011 роки” // Урядовий кур’єр. – 2002. – 4 червня.
dc.relation.references3. Чікарькова М. Ю. Ціннісні орієнтації сучасного інформаційного суспільства та проблеми контркультури: зб. наук. пр. НДІ українознавства. – К.: Рада, 2008. – Т. XIX. – С. 44–57.
dc.relation.references4. Андрущенко В. П. Роздуми про освіту: Статті, нариси, інтерв’ю. – К.: Знання України, 2004. – 804 с.
dc.relation.references5. Про національну доктрину розвитку освіти: Указ Президента України від 17.04.2002 р. № 347 // Офіційний вісник України. – 2002. – № 16. – С. 11–14.
dc.relation.references6. Шинкарук В. Основні напрями модернізації структури вищої освіти України // Офіційний сайт Міністерства освіти і науки України. http://www.mon.gov.ua.
dc.relation.references7. Мовчан B.C. Освіта у контексті глобалізаційних процесів: моральні аспекти // Філософсько-антропологічні студії, 2008. – К.: Стилос; Д.: ДНУ, 2008. – С. 161–167.
dc.relation.references8. Миронов В. Россия у глобальном мире: отечественное образование и Болонский процес // Здравый смысл. – 2007. – № 2 (43). – С. 14–21.
dc.relation.references9. Шинкарук В. Основні напрями модернізації структури вищої освіти України // Офіційний сайт Міністерства освіти і науки України. http://www.mon.gov.ua.
dc.relation.referencesen1. Volovych V. Bolons’kyy protses i nova paradyhma osvity v Ukrayini [The Bologna Process and the new paradigm of education in Ukraine]. Sotsiolohiya: teoriya, metody, marketynh. 2004. No 4. pp. 189–199. 2.
dc.relation.referencesen2. Poslannya Prezydenta Ukrayiny do Verkhovnoyi Rady Ukrayiny. “Yevropeys’kyy vybir. Kontseptual’ni zasady stratehiyi ekonomichnoho ta sotsial’noho rozvytku Ukrayiny na 2002–2011 roky” [President of Ukraine to the Verkhovna Rada of Ukraine. “European choice. Strategy of economic and social development of Ukraine for 2002–2011 “]. Uryadovyy kur”yer. 2002. 4 June.
dc.relation.referencesen3. Chikar’kova M.Yu. Tsinnisni oriyentatsiyi suchasnoho informatsiynoho suspil’stva ta problemy kontrkul’tury [Values modern information society and problems counterculture]. Zbirnyk naukovykh prats’ NDI ukrayinoznavstva. Kiev: Rada, 2008. Vol. XIX. pp. 44–57.
dc.relation.referencesen4. Andrushchenko V.P. Rozdumy pro osvitu: Statti, narysy, interv”yu. [Thinking about education: Articles, essays, interviews.]. Kiev: Znannya Ukrayiny, 2004. 804 p.
dc.relation.referencesen5. Pro natsional’nu doktrynu rozvytku osvity: Ukaz Prezydenta Ukrayiny vid 17.04.2002 roku No 347 [On the national doctrine of education: Decree of the President of Ukraine from 17.04.2002, the number 347]. Ofitsiynyy visnyk Ukrayiny. 2002. No 16. pp. 11–14.
dc.relation.referencesen6. Shynkaruk V. Osnovni napryamy modernizatsiyi struktury vyshchoyi osvity Ukrayiny [The main directions of restructuring higher education in Ukraine]. Ofitsiynyy sayt Ministerstva osvity i nauky Ukrayiny. Available at: http://www.mon.gov.ua
dc.relation.referencesen7. Movchan B.C. Osvita v konteksti hlobalizatsiynykh protsesiv: moral’ni aspekty [Education in the context of globalization: the moral aspects]. Filosofs’ko-antropolohichni studiyi, 2008. Kiev: Stylos; D.: DNU Publ, 2008. pp. 161–167.
dc.relation.referencesen8. Mironov V. Rossiya v global’nom mire: otechestvennoe obrazovanie i Bolonskii protses [Russia in the Global World: Domestic Education and the Bologna Process]. Zdravyi smysl. 2007. No 2 (43). pp. 14–21.
dc.relation.referencesen9. Shynkaruk V. Osnovni napryamy modernizatsiyi struktury vyshchoyi osvity Ukrayiny [The main directions of restructuring higher education in Ukraine]. Ofitsiynyy sayt Ministerstva osvity i nauky Ukrayiny. Available at: http://www.mon.gov.ua.
dc.citation.journalTitleВісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: юридичні науки : збірник наукових праць.
dc.citation.issue865
dc.citation.spage296
dc.citation.epage302
dc.coverage.placenameЛьвів
dc.subject.udc342.7.116
dc.subject.udc37.014
Appears in Collections:Юридичні науки. – 2017. – № 865

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2017n865_Parpan_U-Modernization_of_the_national_296-302.pdf489.6 kBAdobe PDFView/Open
2017n865_Parpan_U-Modernization_of_the_national_296-302__COVER.png313.39 kBimage/pngView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.