Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/42416
Title: Формування маркетингових стратегій підприємства
Authors: Сухорська, У. Р.
Affiliation: Національний університет "Львівська політехніка"
Bibliographic description (Ukraine): Сухорська У. Р. Формування маркетингових стратегій підприємства / У. Р. Сухорська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 478 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 81–91. – Бібліографія: 12 назв.
Journal/Collection: Вісник Національного університету "Львівська політехніка"
Issue Date: 2003
Publisher: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Country (code): UA
Place of the edition/event: Львів
UDC: 338.244
Number of pages: 81-91
Abstract: Проаналізовано сутність та значення, особливості стратегічного маркетингового планування на сучасному етапі у світі та в Україні, виділено основні чинники впливу та ефекти стратегічного маркетингового планування; розроблено методику формування маркетингових стратегій. The definition, role and specific of strategic marketing planning in Ukraine and other countries are analyzed. Main factors of influence and effects of strategic marketing planning are described. The method for marketing strategies formation is worked out.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/42416
Copyright owner: Сухорська У.P., 2003
References (Ukraine): 1. Ansoff I. Strategies fo r Diversification / / Harvard Buisness Review. - 19З7. - Sept.-Oct. - P. 113-124. 2. Treacy M., Wiersema F. The Discipline o f Market Leaders. Reading, Mass.: Addison Wesley, 199З. - P. ЗІ. 3. Котлер Ф. Основы маркетинга. - М., 199O. 4. Куденко H. Стратегічний маркетинг: Навч. посібник. - K., 1998. З. Ламбен Ж.-Ж. Стратегический маркетинг. Европейская перспектива. - СПб., 198б. б. McDonald M. “Strategic Marketing Planning”. - Cranfield University, 199б. 7. Mintzberg H. The Rise and Fall o f Strategic Planning. - Prentice Hall Int., 1994. 8. Moore J. The Death o f Competition. Harvard Buisness Press. - 199б. 9. Porter M. Competitive Strategy. - New York. - 1980. 10. Hamel G., Prahalad C.K. Competing fo r the Future: Breakthrough Strategies fo r Seizing Control o f Your Industry and Creating Markets o f Tomorrow. - Boston, 1994. 11. Myung-Su Chae John S. Hill. Determinants and benefits o f global strategic marketing planning formality / / International Marketing Review. - Vol. 17, Issue 6. - London, 2000. 12. Статистичний бюлетень: Економічне і соціальне становище Львівської області у січні-серпні 2002 р. - Львівське обласне управління статистики, 2002.
Content type: Article
Appears in Collections:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2003. – №478

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
12_81-91.pdf230.05 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.