Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/42371
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛесів, Ольга-
dc.date.accessioned2018-07-06T08:04:19Z-
dc.date.available2018-07-06T08:04:19Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЛесів О. Успішність менеджера: ефективні стратегії комунікації з різними типами людей / Ольга Лесів // Психологічні виміри культури, економіки, управління. – 2016. – Вип. 9. – С. 129–134. – Бібліографія: 3 назви.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/42371-
dc.description.abstractУ статті розкривається суть питання про комунікації в менеджменті. Як вдосконалити процес комунікації в побутовому житті підприємства для зниження рівня помилок. Представлено комунікативні стратегії для покращення комунікації менеджерам з підлеглими, за допомогою комунікативної техніки «Встановлення рапорту» на основі репрезентативних систем – відомою технікою НЛП.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛіга-Пресuk_UA
dc.titleУспішність менеджера: ефективні стратегії комунікації з різними типами людейuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.contributor.affiliationНаціональний університет “Львівська політехніка”uk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
dc.format.pages129-134-
dc.relation.references1. Гойхман О.Я., Надеина Т.М. Речевая коммуникация:Учебник / Под ред. проф. О.Я. Гойхмана.– М.: ИНФРА-М, 2003. – 272 с. 2. Ільницька Л.Л. Англомовний сугестивний дискурс: Дис…. канд. філол. Наук: 10.02.04. – К., 2006. – 222 арк. 3. Макаров М.Л. Основы теории дискурса / М.Л. Макаров. – М.: ИТДГК "Гнозис", 2003. – 280 с.uk_UA
dc.citation.journalTitleПсихологічні виміри культури, економіки, управління-
dc.coverage.placenameЛьвівuk_UA
Appears in Collections:Психологічні виміри культури, економіки, управління. – 2016. – №9

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
129-134.pdf494.51 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.