DC Field | Value | Language |
dc.contributor.author | Поліщук, Світлана | |
dc.contributor.author | Polischuk, S. A. | |
dc.date.accessioned | 2018-06-25T13:25:02Z | - |
dc.date.available | 2018-06-25T13:25:02Z | - |
dc.date.created | 2018-03-12 | |
dc.date.issued | 2018-03-12 | |
dc.identifier.citation | Поліщук С. Розвиток пам’яті першокласників у навчальному процесі (фрагмент пілотажного експерименту) / Світлана Поліщук // Психологічні виміри культури, економіки, управління : науковий журнал. — Львів, 2018. — Том 11. — С. 229–235. | |
dc.identifier.uri | https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/42267 | - |
dc.description.abstract | Результати експериментального дослі-дження (2014–2017 рр.) показують у першокласників послідовність доміную-чих типів запам’ятовування: комбінова-ний; зоровий; слуховий; моторно-слуховий. | |
dc.description.abstract | The results of the experimental study (2014-2017) show in the first-graders the sequence of dominant types of memorization: combined; visual; auditory and motor-auditory. | |
dc.format.extent | 229-235 | |
dc.language.iso | uk | |
dc.relation.ispartof | Психологічні виміри культури, економіки, управління : науковий журнал (11), 2018 | |
dc.subject | пам’ять | |
dc.subject | зоровий тип | |
dc.subject | комбінований тип | |
dc.subject | моторно-слуховий тип | |
dc.subject | слуховий тип | |
dc.subject | memory | |
dc.subject | visual type | |
dc.subject | combined type | |
dc.subject | motor-hearing type | |
dc.subject | auditory type | |
dc.title | Розвиток пам’яті першокласників у навчальному процесі (фрагмент пілотажного експерименту) | |
dc.type | Article | |
dc.rights.holder | © ГО «Львівський аналітичний дім», 2018. | |
dc.rights.holder | © Західний науковий центр НАН України та МОН України, 2018. | |
dc.rights.holder | © Поліщук Світлана | |
dc.format.pages | 7 | |
dc.identifier.citationen | Polischuk S. A. Rozvytok pamiati pershoklasnykiv u navchalnomu protsesi (frahment pilotazhnoho eksperymentu) / S. A. Polischuk // Psykholohichni vymiry kultury, ekonomiky, upravlinnia : naukovyi zhurnal. — Lviv, 2018. — Vol 11. — P. 229–235. | |
dc.relation.references | 1. Агафонов А. Подходы к изучению памяти : историко-психологический анализ / А. Агафонов // Журнал прикладної психології. – 2004. – № 6. – С. 26. | |
dc.relation.references | 2. Волков Б. С. Психология младшего школьника / Б. С. Вол-ков. – М. : Просвещение, 2002. – 128 с. | |
dc.relation.references | 3. Выготский Л. С. Память и ее развитие в детском возрасте // Лекции по психологии / Л. С. Выготский. – СПб. : Союз, 1997. – 144 с. | |
dc.relation.references | 4. Долинська О. П. Загальна, вікова і педагогічна психологія / О. П. Долинська, Г. Б. Казанковська. – К. : Вища школа, 1990. – 142 с. | |
dc.relation.references | 5. Ільїна Н. М. Загальна психологія / Н. М. Ільїна. – Суми : ВТД «Університетська книга», 2005. – 122 с. | |
dc.relation.references | 6. Лозниця В. С. Пам’ять, теорії пам’яті, види та процеси пам’яті / В. С. Лозниця // Психологія та педагогіка : Основні поло-ження. – К. : Наукова думка, 1999. – С. 139-146. | |
dc.relation.references | 7. Поліщук В. М. Вікова та педагогічна психологія (програмні основи, змістові модулі, інформаційне забезпечення) / В. М. Поліщук. – Суми : Університетська книга, 2010. – 352 с. | |
dc.relation.referencesen | 1. Ahafonov A. Podkhody k yzuchenyiu pamiaty : ystoryko-psykholohycheskyi analyz, A. Ahafonov, Zhurnal prykladnoi psykholohii, 2004, No 6, P. 26. | |
dc.relation.referencesen | 2. Volkov B. S. Psikholohiia mladsheho shkolnika, B. S. Vol-kov, M. : Prosveshchenie, 2002, 128 p. | |
dc.relation.referencesen | 3. Vyhotskii L. S. Pamiat i ee razvitie v detskom vozraste, Lektsii po psikholohii, L. S. Vyhotskii, SPb. : Soiuz, 1997, 144 p. | |
dc.relation.referencesen | 4. Dolynska O. P. Zahalna, vikova i pedahohichna psykholohiia, O. P. Dolynska, H. B. Kazankovska, K. : Vyshcha shkola, 1990, 142 p. | |
dc.relation.referencesen | 5. Ilina N. M. Zahalna psykholohiia, N. M. Ilina, Sumy : VTD "Universytetska knyha", 2005, 122 p. | |
dc.relation.referencesen | 6. Loznytsia V. S. Pamiat, teorii pamiati, vydy ta protsesy pamiati, V. S. Loznytsia, Psykholohiia ta pedahohika : Osnovni polo-zhennia, K. : Naukova dumka, 1999, P. 139-146. | |
dc.relation.referencesen | 7. Polishchuk V. M. Vikova ta pedahohichna psykholohiia (prohramni osnovy, zmistovi moduli, informatsiine zabezpechennia), V. M. Polishchuk, Sumy : Universytetska knyha, 2010, 352 p. | |
dc.citation.journalTitle | Психологічні виміри культури, економіки, управління : науковий журнал | |
dc.citation.volume | 11 | |
dc.citation.spage | 229 | |
dc.citation.epage | 235 | |
dc.coverage.placename | Львів | |
Appears in Collections: | Психологічні виміри культури, економіки, управління. – 2018. – №11
|