Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/42264
Title: Застосування конкурсів і лотерей для просування своєї медіапродукції
Authors: Мудра, Ірина
Bibliographic description (Ukraine): Мудра І. Застосування конкурсів і лотерей для просування своєї медіапродукції / Ірина Мудра // Психологічні виміри культури, економіки, управління : науковий журнал. — Львів, 2018. — Том 11. — С. 206–212.
Bibliographic description (International): Mudra I. Zastosuvannia konkursiv i loterei dlia prosuvannia svoiei mediaproduktsii / Iryna Mudra // Psykholohichni vymiry kultury, ekonomiky, upravlinnia : naukovyi zhurnal. — Lviv, 2018. — Vol 11. — P. 206–212.
Is part of: Психологічні виміри культури, економіки, управління : науковий журнал (11), 2018
Journal/Collection: Психологічні виміри культури, економіки, управління : науковий журнал
Volume: 11
Issue Date: 12-Mar-2018
Place of the edition/event: Львів
Keywords: конкурси
лотереї
мас-медіа
ЗМІ
марке-тинг
Number of pages: 7
Page range: 206-212
Start page: 206
End page: 212
Abstract: Конкурси і лотереї спонукають актив-ніше аудиторію мас-медіа до певних дій. Коли тиражі падають, або потрібно за-охотити купувати певні видання, то редакції мас-медіа вдаються до розігра-шів та конкурсів серед своєї аудиторії. Редакції ЗМІ придумують різні цікаві конкурси для своєї аудиторії, які нага-дують ігри. Кілька з них розглянемо у цій статті.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/42264
Copyright owner: © ГО «Львівський аналітичний дім», 2018.
© Західний науковий центр НАН України та МОН України, 2018.
© Мудра Ірина
URL for reference material: http://www.medialiteracy.org.ua/index.php/dlia-mediaspozhyvacha/publikatsii-2/44-publikatsii-dlia-mediacostumer/369-gra-v-novini-6-prikladiv-togo-yak-onlajn-igri-zavojovuyut-media.html
http://osvita.mediasapiens.ua/trends/1411978127/igri_v_yaki_grayut_zhurnalisti/
http://osvita.mediasapiens.ua/web/online_media/chi_potribni_novinni_igri/
References (Ukraine): 1. Гра в новини: 6 прикладів того, як онлайн-ігри завойовують медіа [Електронний ресурс] // Академія Української преси. – Режим доступу: http://www.medialiteracy.org.ua/index.php/dlia-mediaspozhyvacha/publikatsii-2/44-publikatsii-dlia-mediacostumer/369-gra-v-novini-6-prikladiv-togo-yak-onlajn-igri-zavojovuyut-media.html
2. Дорош Марина. Ігри в які грають журналісти [Електронний ресурс] / Марина Дорош // Мediasapiens. – Режим доступу: http://osvita.mediasapiens.ua/trends/1411978127/igri_v_yaki_grayut_zhurnalisti/
3. Дорош Марина. Чи потрібні новинні ігри? [Електронний ре-сурс] / Марина Дорош // Мediasapiens. – Режим доступу: http://osvita.mediasapiens.ua/web/online_media/chi_potribni_novinni_igri/
4. Мудра Ірина. Маркетингові стратегії сучасних громадсько-політичних газет України: Монографія / І.М. Мудра. – Львів, Дизайн-Студія «Папуга», 2014. – 234 с.
References (International): 1. Hra v novyny: 6 prykladiv toho, yak onlain-ihry zavoiovuiut media [Electronic resource], Akademiia Ukrainskoi presy, Access mode: http://www.medialiteracy.org.ua/index.php/dlia-mediaspozhyvacha/publikatsii-2/44-publikatsii-dlia-mediacostumer/369-gra-v-novini-6-prikladiv-togo-yak-onlajn-igri-zavojovuyut-media.html
2. Dorosh Maryna. Ihry v yaki hraiut zhurnalisty [Electronic resource], Maryna Dorosh, Mediasapiens, Access mode: http://osvita.mediasapiens.ua/trends/1411978127/igri_v_yaki_grayut_zhurnalisti/
3. Dorosh Maryna. Chy potribni novynni ihry? [Elektronnyi re-surs], Maryna Dorosh, Mediasapiens, Access mode: http://osvita.mediasapiens.ua/web/online_media/chi_potribni_novinni_igri/
4. Mudra Iryna. Marketynhovi stratehii suchasnykh hromadsko-politychnykh hazet Ukrainy: monograph, I.M. Mudra, Lviv, Dyzain-Studiia "Papuha", 2014, 234 p.
Content type: Article
Appears in Collections:Психологічні виміри культури, економіки, управління. – 2018. – №11

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2018v11_Mudra_I-Zastosuvannia_konkursiv_i_206-212.pdf2.23 MBAdobe PDFView/Open
2018v11_Mudra_I-Zastosuvannia_konkursiv_i_206-212__COVER.png444.99 kBimage/pngView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.