Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/42003
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗахарчук, Мар’яна
dc.contributor.authorВаськів, Роман
dc.contributor.authorZakharchuk, Maryana
dc.contributor.authorVaskiv, Roman
dc.date.accessioned2018-06-15T08:24:16Z-
dc.date.available2018-06-15T08:24:16Z-
dc.date.created2017-03-28
dc.date.issued2017-03-28
dc.identifier.citationЗахарчук М. Особливості використання віртуальної навчальної платформи у післядипломній освіті / Мар’яна Захарчук, Роман Васьків // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Інформатизація вищого навчального закладу : збірник наукових праць. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. — № 879. — С. 49–57.
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/42003-
dc.description.abstractРозглянуто питання створення та використання віртуальної навчальної плат- форми для слухачів серед колишніх військовослужбовців на курсах перепідготовки. Проаналізовано особливості використання віртуальної навчальної платформи створеної для слухачів проекту “Україна – Норвегія” в освітньому процесі післядипломної освіти. Визначено умови підвищення ефективності її використання. Розглянуто переваги поєднання віртуальної навчальної платформи та закритої Facebook групи слухачів для отримання ефекту синергії.
dc.description.abstractThe article considers the matter of creating and using of virtual training platform at the courses of retraining of former officers. The authors have analyzed the peculiarities of using of virtual learning platforms created for the participants of the "Ukraine - Norway" project which works in continuing education. They have also defined the conditions of improving the efficiency of its usage. The article also considers the advantages of combining of virtual learning platform and closed Facebook group of participants of the project for synergy.
dc.format.extent49-57
dc.language.isouk
dc.publisherВидавництво Львівської політехніки
dc.relation.ispartofВісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Інформатизація вищого навчального закладу : збірник наукових праць, 879, 2017
dc.subjectбезперервна освіта
dc.subjectвіртуальна навчальна платформа
dc.subjectкомуні- кація
dc.subjectінформаційні технології
dc.subjectон-лайн середовище
dc.subjectзакрита Facebook група
dc.subjectcontinuing education
dc.subjectvirtual learning platform
dc.subjectcommunication
dc.subjectinformation technology
dc.subjectonline environment
dc.subjectclosed Facebook group
dc.titleОсобливості використання віртуальної навчальної платформи у післядипломній освіті
dc.title.alternativePeculiarities of the usage of the virtual learning platform in continuing education
dc.typeArticle
dc.rights.holder© Національний університет “Львівська політехніка”, 2017
dc.rights.holder© Zakharchuk M., Vaskiv R., 2017
dc.contributor.affiliationНаціональний університет “Львівська політехніка”
dc.contributor.affiliationLviv Politechnic National University
dc.format.pages9
dc.identifier.citationenZakharchuk M. Peculiarities of the usage of the virtual learning platform in continuing education / Maryana Zakharchuk, Roman Vaskiv // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". Serie: Informatyzatsiia vyshchoho navchalnoho zakladu : zbirnyk naukovykh prats. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2017. — No 879. — P. 49–57.
dc.relation.references1. Menken I. Virtual Learning Environments Complete Certification Kit – Core Series for It / M. Menken. – Emereo Pty Limited, 2013. – 140 p.
dc.relation.references2. Passey D. Learning Platforms and Learning Outcomes / D. Passey, S. Higgins. – Routledge, 2016. – 136 p.
dc.relation.references3. Russel D. Cases on Collaboration in Virtual Learning Environments: Processes and Interactions / D. Russel. – University of Missouri at Kansas City, USA, 2009. – 400 p.
dc.relation.references4. Thomas M. Design, Implementation, and Evaluation of Virtual Learning Environments / M. Thomas. – University of Central Lancashire, UK Information Science Reference, 2012. – 344 p.
dc.relation.references5. Thomas M. Technologies, Innovation, and Change in Personal and Virtual Learning / M. Thomas. – University of Central Lancashire, UK Information Science Reference, 2012. – 338 p.
dc.relation.referencesen1. Menken I. Virtual Learning Environments Complete Certification Kit – Core Series for It / M. Menken. – Emereo Pty Limited, 2013. – 140 p.
dc.relation.referencesen2. Passey D., Higgins S. Learning Platforms and Learning Outcomes / D. Passey, S. Higgins. – Routledge, 2016. – 136 p.
dc.relation.referencesen3. Russel D. Cases on Collaboration in Virtual Learning Environments: Processes and Interactions / D. Russel. – University of Missouri at Kansas City, USA, 2009. – 400 p.
dc.relation.referencesen4. Thomas M. Design, Implementation, and Evaluation of Virtual Learning Environments / M. Thomas. – University of Central Lancashire, UK Information Science Reference, 2012. – 344 p.
dc.relation.referencesen5. Thomas M. Technologies, Innovation, and Change in Personal and Virtual Learning / M. Thomas. – University of Central Lancashire, UK Information Science Reference, 2012. – 338 p.
dc.citation.journalTitleВісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Інформатизація вищого навчального закладу : збірник наукових праць
dc.citation.issue879
dc.citation.spage49
dc.citation.epage57
dc.coverage.placenameЛьвів
dc.subject.udc004
dc.subject.udc[378.046.4]
Appears in Collections:Інформатизація вищого навчального закладу. – 2017. – № 879

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2017n879_Zakharchuk_M-Peculiarities_of_the_usage_49-57.pdf837.69 kBAdobe PDFView/Open
2017n879_Zakharchuk_M-Peculiarities_of_the_usage_49-57__COVER.png431.73 kBimage/pngView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.