DC Field | Value | Language |
dc.contributor.author | Захарчук, Мар’яна | |
dc.contributor.author | Васьків, Роман | |
dc.contributor.author | Zakharchuk, Maryana | |
dc.contributor.author | Vaskiv, Roman | |
dc.date.accessioned | 2018-06-15T08:24:16Z | - |
dc.date.available | 2018-06-15T08:24:16Z | - |
dc.date.created | 2017-03-28 | |
dc.date.issued | 2017-03-28 | |
dc.identifier.citation | Захарчук М. Особливості використання віртуальної навчальної платформи у післядипломній освіті / Мар’яна Захарчук, Роман Васьків // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Інформатизація вищого навчального закладу : збірник наукових праць. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. — № 879. — С. 49–57. | |
dc.identifier.uri | https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/42003 | - |
dc.description.abstract | Розглянуто питання створення та використання віртуальної навчальної плат-
форми для слухачів серед колишніх військовослужбовців на курсах перепідготовки.
Проаналізовано особливості використання віртуальної навчальної платформи створеної
для слухачів проекту “Україна – Норвегія” в освітньому процесі післядипломної освіти.
Визначено умови підвищення ефективності її використання. Розглянуто переваги
поєднання віртуальної навчальної платформи та закритої Facebook групи слухачів для
отримання ефекту синергії. | |
dc.description.abstract | The article considers the matter of creating and using of virtual training platform at the
courses of retraining of former officers. The authors have analyzed the peculiarities of using of
virtual learning platforms created for the participants of the "Ukraine - Norway" project
which works in continuing education. They have also defined the conditions of improving the
efficiency of its usage. The article also considers the advantages of combining of virtual
learning platform and closed Facebook group of participants of the project for synergy. | |
dc.format.extent | 49-57 | |
dc.language.iso | uk | |
dc.publisher | Видавництво Львівської політехніки | |
dc.relation.ispartof | Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Інформатизація вищого навчального закладу : збірник наукових праць, 879, 2017 | |
dc.subject | безперервна освіта | |
dc.subject | віртуальна навчальна платформа | |
dc.subject | комуні- кація | |
dc.subject | інформаційні технології | |
dc.subject | он-лайн середовище | |
dc.subject | закрита Facebook група | |
dc.subject | continuing education | |
dc.subject | virtual learning platform | |
dc.subject | communication | |
dc.subject | information technology | |
dc.subject | online environment | |
dc.subject | closed Facebook group | |
dc.title | Особливості використання віртуальної навчальної платформи у післядипломній освіті | |
dc.title.alternative | Peculiarities of the usage of the virtual learning platform in continuing education | |
dc.type | Article | |
dc.rights.holder | © Національний університет “Львівська політехніка”, 2017 | |
dc.rights.holder | © Zakharchuk M., Vaskiv R., 2017 | |
dc.contributor.affiliation | Національний університет “Львівська політехніка” | |
dc.contributor.affiliation | Lviv Politechnic National University | |
dc.format.pages | 9 | |
dc.identifier.citationen | Zakharchuk M. Peculiarities of the usage of the virtual learning platform in continuing education / Maryana Zakharchuk, Roman Vaskiv // Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". Serie: Informatyzatsiia vyshchoho navchalnoho zakladu : zbirnyk naukovykh prats. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2017. — No 879. — P. 49–57. | |
dc.relation.references | 1. Menken I. Virtual Learning Environments Complete Certification Kit – Core Series for It / M. Menken. – Emereo Pty Limited, 2013. – 140 p. | |
dc.relation.references | 2. Passey D. Learning Platforms and Learning Outcomes / D. Passey, S. Higgins. – Routledge, 2016. – 136 p. | |
dc.relation.references | 3. Russel D. Cases on Collaboration in Virtual Learning Environments: Processes and Interactions / D. Russel. – University of Missouri at Kansas City, USA, 2009. – 400 p. | |
dc.relation.references | 4. Thomas M. Design, Implementation, and Evaluation of Virtual Learning Environments / M. Thomas. – University of Central Lancashire, UK Information Science Reference, 2012. – 344 p. | |
dc.relation.references | 5. Thomas M. Technologies, Innovation, and Change in Personal and Virtual Learning / M. Thomas. – University of Central Lancashire, UK Information Science Reference, 2012. – 338 p. | |
dc.relation.referencesen | 1. Menken I. Virtual Learning Environments Complete Certification Kit – Core Series for It / M. Menken. – Emereo Pty Limited, 2013. – 140 p. | |
dc.relation.referencesen | 2. Passey D., Higgins S. Learning Platforms and Learning Outcomes / D. Passey, S. Higgins. – Routledge, 2016. – 136 p. | |
dc.relation.referencesen | 3. Russel D. Cases on Collaboration in Virtual Learning Environments: Processes and Interactions / D. Russel. – University of Missouri at Kansas City, USA, 2009. – 400 p. | |
dc.relation.referencesen | 4. Thomas M. Design, Implementation, and Evaluation of Virtual Learning Environments / M. Thomas. – University of Central Lancashire, UK Information Science Reference, 2012. – 344 p. | |
dc.relation.referencesen | 5. Thomas M. Technologies, Innovation, and Change in Personal and Virtual Learning / M. Thomas. – University of Central Lancashire, UK Information Science Reference, 2012. – 338 p. | |
dc.citation.journalTitle | Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Інформатизація вищого навчального закладу : збірник наукових праць | |
dc.citation.issue | 879 | |
dc.citation.spage | 49 | |
dc.citation.epage | 57 | |
dc.coverage.placename | Львів | |
dc.subject.udc | 004 | |
dc.subject.udc | [378.046.4] | |
Appears in Collections: | Інформатизація вищого навчального закладу. – 2017. – № 879
|