Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/41893
Title: Конкурентноспроможність випускника як показник якості освітнього середовища вищого навчального закладу
Authors: Братко, М.
Affiliation: Університетський коледж Київського університету імені Бориса Грінченка
Bibliographic description (Ukraine): Братко М. Конкурентноспроможність випускника як показник якості освітнього середовища вищого навчального закладу / М. Братко // Управління якістю в освіті та промисловості: досвід, проблеми та перспективи : тези доповідей III Міжнародної науково-практичної конференції пам’яті професора Петра Столярчука, Львів, 11–12 травня 2017 року. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. — С. 40–42. — (Управління якістю у сфері освіти, науки та промисловості).
Bibliographic description (International): Bratko M. Konkurentnospromozhnist vypusknyka yak pokaznyk yakosti osvitnoho seredovyshcha vyshchoho navchalnoho zakladu / M. Bratko // Upravlinnia yakistiu v osviti ta promyslovosti: dosvid, problemy ta perspektyvy : tezy dopovidei III Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii pamiati profesora Petra Stoliarchuka, Lviv, 11–12 travnia 2017 roku. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2017. — P. 40–42. — (Upravlinnia yakistiu u sferi osvity, nauky ta promyslovosti).
Is part of: Управління якістю в освіті та промисловості: досвід, проблеми та перспективи : тези доповідей III Міжнародної науково-практичної конференції пам’яті професора Петра Столярчука, Львів, 2017
Conference/Event: Управління якістю в освіті та промисловості: досвід, проблеми та перспективи
Journal/Collection: Управління якістю в освіті та промисловості: досвід, проблеми та перспективи : тези доповідей III Міжнародної науково-практичної конференції пам’яті професора Петра Столярчука, Львів
Issue Date: 11-Feb-2017
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Place of the edition/event: Львів
Temporal Coverage: 11–12 травня 2017 року
UDC: 378
37.014
37.063
Number of pages: 3
Page range: 40-42
Start page: 40
End page: 42
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/41893
Copyright owner: © Національний університет «Львівська політехніка», 2017
© М. Братко, 2017
URL for reference material: http://www3.weforum.org/docs/WEF_Future_of_Jobs.pdf
References (Ukraine): 1. Бек У. Общество риска. На пути к другому модерну/Пер. с нем. В. Седельника и Н. Федоровой; Послесл. А. Филиппова./ Ульріх Бек. – М: Прогресс-Традиция, 2000. – 384 с.
2. Братко (Сорока) М. В. Сутнісний зміст поняття „освітнє середовище ВНЗ‖ / М. В. Братко (Сорока) // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: зб. наук. пр. / Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, Ін-т проблем виховання НАПН України. – К.: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2012. – № 18 – С. 50—55.
3. Word Economic Forum 2016. Future for Jobs Report [Electronic resource]. – Access mode : http://www3.weforum.org/docs/WEF_Future_of_Jobs.pdf.
References (International): 1. Bek U. Obshchestvo ryska. Na puty k druhomu modernu/Per. s nem. V. Sedelnyka y N. Fedorovoi; Poslesl. A. Fylyppova./ Ulrikh Bek, M: Prohress-Tradytsyia, 2000, 384 p.
2. Bratko (Soroka) M. V. Sutnisnyi zmist poniattia "osvitnie seredovyshche VNZ‖, M. V. Bratko (Soroka), Pedahohichna osvita: teoriia i praktyka. Psykholohiia. Pedahohika: zb. nauk. pr., Kyiv. un-t im. Borysa Hrinchenka, In-t problem vykhovannia NAPN Ukrainy, K., Kyiv. un-t im. B. Hrinchenka, 2012, No 18 – P. 50-55.
3. Word Economic Forum 2016. Future for Jobs Report [Electronic resource], Access mode : http://www3.weforum.org/docs/WEF_Future_of_Jobs.pdf.
Content type: Conference Abstract
Appears in Collections:Управління якістю в освіті та промисловості: досвід, проблеми та перспективи. – 2017 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2017_Bratko_M-Konkurentnospromozhnist_vypusknyka_40-42.pdf948.45 kBAdobe PDFView/Open
2017_Bratko_M-Konkurentnospromozhnist_vypusknyka_40-42__COVER.png520.77 kBimage/pngView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.