Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/40848
Title: Method of gamification in the system of continuing education
Authors: Zakharchuk, Maryana
Affiliation: Lviv Polytechnic National University
Bibliographic description (Ukraine): Zakharchuk M. Method of gamification in the system of continuing education / Maryana Zakharchuk // Людина. Комп’ютер. Комунікація : збірник наукових праць. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. — С. 163–166. — (8. Дискурсологія).
Bibliographic description (International): Zakharchuk M. Method of gamification in the system of continuing education / Maryana Zakharchuk // Liudyna. Kompiuter. Komunikatsiia : zbirnyk naukovykh prats. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2017. — P. 163–166. — (8. Dyskursolohiia).
Is part of: Людина. Комп’ютер. Комунікація : збірник наукових праць, 2017
Journal/Collection: Людина. Комп’ютер. Комунікація : збірник наукових праць
Issue Date: 8-Jun-2017
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Place of the edition/event: Львів
Lviv
Keywords: gamification
continuing education
adult education
language learning
educational principles
Number of pages: 4
Page range: 163-166
Start page: 163
End page: 166
Abstract: The article dwells on teaching foreign languages in the system of continuing education, as well as the method of gamification has been described as an alternative approach to learning in education of adults in the context of contemporary social development. The author has singled out the theoretical principles of learning necessary for foreign language learning and revealed their main ideas. The work of Linguistic and Educational Centre has been analyzed which was created to provide educational, methodological and consultative assistance to citizens, including scientists, teachers and students to study foreign languages.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/40848
ISBN: 978-966-941-072-6
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2017
References (Ukraine): 1. Данилишена Т. М. Організаційно-педагогічні засади підготовки магістрів у системі педагогічної освіти США: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.01 «загальна педагогіка та історія педагогіки» / Данилишена Тетяна Миколаївна. – Львів, 2011. – 18 с.
2. Педагогіка вищої школи: навч. посіб. / І. О. Бар- тєнєва, І. М Богданова, І. В. Бужина, Н. І. Дідусь, М. С. Дмитрієва М.С [ та ін.].– Одеса: ПДПУ імені К.Д. Ушинського, 2002. – 168 с.
3. Мороз Л. В., Пашко, І. О. Соціокультурний аспект у вивченні іноземної мови як чинник розвиваючого навчання / Л. В. Мороз, І. О. Пашко // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Сер. «Педагогічні науки». –2000. – Вип. 46. – С. 38 – 42.
4. Подласый И. П. Исследование закономерностей дидактического процесса / И. П. Подласый. – К.: Підручник, 1991. – 156 с.
5. Равчина Т. Діяльність викладача вищої школи в контексті сучасної філософії освіти / Т. Равчина // Вісник Львівського університету. Серія педагогічна. Вип. 25. Частина 3. – 2009. – С. 11 – 22.
6. Lieberman, A., Miller, L. Teacher development in professional practice schools / A. Lieberman, L. Miller // Teachers College Record. – 1990. – Vol. 92(1). – P. 105 – 122.
References (International): 1. Danylyshena T. M. Orhanizatsiino-pedahohichni zasady pidhotovky mahistriv u systemi pedahohichnoi osvity SShA: avtoref. dys. na zdobuttia nauk. stupenia kand. ped. nauk : spets. 13.00.01 "zahalna pedahohika ta istoriia pedahohiky", Danylyshena Tetiana Mykolaivna, Lviv, 2011, 18 p.
2. Pedahohika vyshchoi shkoly: tutorial, I. O. Bar- tienieva, I. M Bohdanova, I. V. Buzhyna, N. I. Didus, M. S. Dmytriieva M.S [ and other], Odesa: PDPU imeni K.D. Ushynskoho, 2002, 168 p.
3. Moroz L. V., Pashko, I. O. Sotsiokulturnyi aspekt u vyvchenni inozemnoi movy yak chynnyk rozvyvaiuchoho navchannia, L. V. Moroz, I. O. Pashko, Visnyk Zhytomyrskoho derzhavnoho universytetu imeni Ivana Franka. Ser. "Pedahohichni nauky". –2000, Iss. 46, P. 38 – 42.
4. Podlasyi I. P. Issledovanie zakonomernostei didakticheskoho protsessa, I. P. Podlasyi, K., Pidruchnik, 1991, 156 p.
5. Ravchyna T. Diialnist vykladacha vyshchoi shkoly v konteksti suchasnoi filosofii osvity, T. Ravchyna, Visnyk Lvivskoho universytetu. Seriia pedahohichna. Iss. 25. Part 3, 2009, P. 11 – 22.
6. Lieberman, A., Miller, L. Teacher development in professional practice schools, A. Lieberman, L. Miller, Teachers College Record, 1990, Vol. 92(1), P. 105 – 122.
Content type: Article
Appears in Collections:Людина. Комп’ютер. Комунікація. – 2017 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2017_Zakharchuk_M-Method_of_gamification_163-166.pdf234.52 kBAdobe PDFView/Open
2017_Zakharchuk_M-Method_of_gamification_163-166__COVER.png534.13 kBimage/pngView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.