Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/4023
Title: Особливості лексико-семантичної репрезентації художнього концепта “пейзаж” (на матеріалі роману “The Invisible Man” Г. Веллса)
Authors: Пасічник, Г. П.
Bibliographic description (Ukraine): Пасічник Г. П. Особливості лексико-семантичної репрезентації художнього концепта “пейзаж” (на матеріалі роману “The Invisible Man” Г. Веллса) / Г. П. Пасічник // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2007. – № 586 : Проблеми лінгвістики науково-технічного і художнього тексту та питання лінгвометодики. – С. 131–136. – Бібліографія: 18 назв.
Issue Date: 2007
Publisher: Видавництво Національного університету "Львівська політехніка"
Abstract: Аналізується лексико-стилістичний концепт “пейзаж” в ідіостилі Г. Веллса. Під час дослідження виділено і проаналізовано текстовий концепт “пейзаж”, виявлено його константні і домінантні характеристики, розглянуто традиційні та індивідуально-авторські значення концепту. Матеріал розвідки ілюструє деякі особливості взаємодії концептів. The article deals with the problem of the concept “landscape” in the novel “The Invisible Man” by H. Wells. To conceptualize means to form ideas in one’s mind. The analysis gives the possibility to talk about both the peculiarities of the author’s exception of the environment and about the interaction of these mental domains, that is reflected in the context.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/4023
Content type: Article
Appears in Collections:Проблеми лінгвістики науково-технічного і художнього тексту та питання лінгвометодики. – 2007. – №586

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
33.pdf188.73 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.