Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/39697
Title: Зниження зносу в системі “колесо-рейка” удосконалення автоматизації процесу лубрикації гребеня колеса
Other Titles: Wear reduction in the “wheel-rail” by improving automation lubrication wheels flange process
Authors: Клюєв, С. О.
Klyuyev, S.
Affiliation: Східноукраїнський національний університет ім. В. Даля
Bibliographic description (Ukraine): Клюєв С. О. Зниження зносу в системі “колесо-рейка” удосконалення автоматизації процесу лубрикації гребеня колеса / С. О. Клюєв // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Динаміка, міцність та проектування машин і приладів. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. — Том 866. — С. 157–161.
Bibliographic description (International): Klyuyev S. Wear reduction in the “wheel-rail” by improving automation lubrication wheels flange process / S. Klyuyev, Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". Serie: Dynamika, mitsnist ta proektuvannia mashyn i pryladiv. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2017. — Vol 866. — P. 157–161.
Is part of: Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Динаміка, міцність та проектування машин і приладів (866), 2017
Journal/Collection: Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: Динаміка, міцність та проектування машин і приладів
Volume: 866
Issue Date: 28-Mar-2017
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky
Place of the edition/event: Львів
UDC: 681.51
Keywords: локомотив
лубрикація
автоматична система керування
акустична емісія
навігаційна система
locomotive
lubrication
automatic control system
acoustic emission
navigation system
Number of pages: 5
Page range: 157-161
Start page: 157
End page: 161
Abstract: Досліджено акустичний метод контролю контактування колісної пари з головкою рейки. Наведено принципи керування процесом лубрикації колісних пар. Запропонована конструкція автоматичної слідкувальної системи лубрикації колісних пар локомотива. Проведені теоретичні дослідження контактної взаємодії колеса з рейкою при проходженні криволінійних ділянок шляху.
The article is selected and researched acoustic control method of contacting the wheelset of the head of rail. Presented principles of management control process lubrication of wheelsets. The design of the automatic tracking systems lubrication of locomotive bogies. Theoretical studies of contact interaction with rail wheels when passing curved sections of track.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/39697
Copyright owner: © Національний університет “Львівська політехніка”, 2017
© Клюєв С. О., 2017
References (Ukraine): 1. Андриевский С. М. Боковой износ рельсов на кривых // Научн. тр. Всесоюзн. научн.-иссл. ин-та ж.-д. транспорта. – 1961. – Вып. 207. – 128 с.
2. Вериго М. Ф. Взаимодействие пути и подвижного состава в кривых малого радиуса и борьба с боковым износом рельсов и гребней колесМ.:ПТКБ ЦП МПС, 1997. – 207 с.
3. Богданов В. М., Захаров С. М. Современные проблемы системы колесо – рельс // Железные дороги мира. – 2004. – № 1. – С. 57–62.
4. Бартенева Л. И., Никитин В. Е. Технология комплексного снижения износа гребеня колеса и рельса с помощью передвижных рельсосмазывателей // Железные дороги мира. – 2004.– № 1. – С. 62–68.
5. Коссов B. C. Влияние лубрикации рельсов на динамические качества и износ гребней колес при движении локомотива в кривых: сб. “Вопросы транспортного машиностроения”. – Брянск, 2000. – С. 31–39
6. Файзибаев Ш. С. Обоснование модели оценки износа колесных пар локомотивов при движении в кривых участках рельсового пути // Транспортное машиностроение. – 2003. – №6. – С.22–23.
References (International): 1. Andrievskii S. M. Bokovoi iznos relsov na krivykh, Nauchn. tr. Vsesoiuzn. nauchn.-issl. in-ta zh.-d. transporta, 1961, Iss. 207, 128 p.
2. Veriho M. F. Vzaimodeistvie puti i podvizhnoho sostava v krivykh maloho radiusa i borba s bokovym iznosom relsov i hrebnei kolesM.:PTKB TsP MPS, 1997, 207 p.
3. Bohdanov V. M., Zakharov S. M. Sovremennye problemy sistemy koleso – rels, Zheleznye dorohi mira, 2004, No 1, P. 57–62.
4. Barteneva L. I., Nikitin V. E. Tekhnolohiia kompleksnoho snizheniia iznosa hrebenia kolesa i relsa s pomoshchiu peredvizhnykh relsosmazyvatelei, Zheleznye dorohi mira, 2004, No 1, P. 62–68.
5. Kossov B. C. Vliianie lubrikatsii relsov na dinamicheskie kachestva i iznos hrebnei koles pri dvizhenii lokomotiva v krivykh: sb. "Voprosy transportnoho mashinostroeniia", Briansk, 2000, P. 31–39
6. Faizibaev Sh. S. Obosnovanie modeli otsenki iznosa kolesnykh par lokomotivov pri dvizhenii v krivykh uchastkakh relsovoho puti, Transportnoe mashinostroenie, 2003, No 6, P.22–23.
Content type: Article
Appears in Collections:Динаміка, міцність та проектування машин і приладів. – 2017. – № 866

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2017v866_Klyuyev_S-Wear_reduction_in_the_wheel_157-161.pdf683.52 kBAdobe PDFView/Open
2017v866_Klyuyev_S-Wear_reduction_in_the_wheel_157-161__COVER.png413.69 kBimage/pngView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.