Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/39040
Title: Механізм формування фінансових результатів маркетингової діяльності підприємства
Authors: Шевців, Л. Ю.
Bibliographic description (Ukraine): Шевців Л. Ю. Механізм формування фінансових результатів маркетингової діяльності підприємства / Л. Ю. Шевців // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 472 : Логістика. – С. 415–420. – Бібліографія: 6 назв.
Issue Date: 2003
Publisher: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
Abstract: Розглядаються теоретичні та методичні аспекти визначення основних фінансових показників маркетингової діяльності підприємства та вплив факторів макро- і мікросередовища, що визначають їх динаміку. The theoretical and methodological aspects of major finantial activities determination in marketing activity of the enterprise and the influence of macro- and microsphere, that determine their dynamics.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/39040
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2003. – №472

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
73_415-420.pdf144.06 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.