Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/39038
Title: Маркетинг в системе интерактивного управления предприятием
Authors: Филиппова, С. В.
Ковтуненко, К. В.
Bibliographic description (Ukraine): Филиппова С. В. Маркетинг в системе интерактивного управления предприятием / С. В. Филиппова, К. В. Ковтуненко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 472 : Логістика. – С. 405–410. – Бібліографія: 2 назви.
Issue Date: 2003
Publisher: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
Abstract: Розглядаються різні підходи до активізації й удосконалювання керування підприємством. Пропонується використання маркетингу як інструмента активізації функціонування організаційних структур керування. Various approaches to activization and perfection of operation of business are considered. Use of marketing is offered as the tool of activization of functioning of organizational structures of management.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/39038
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2003. – №472

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
71_405-410.pdf112.04 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.