Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/39023
Title: Коммуникационный аспект коммерческо-сбытовой деятельности предприятия
Authors: Мощенская, Е. В.
Bibliographic description (Ukraine): Мощенская Е. В. Коммуникационный аспект коммерческо-сбытовой деятельности предприятия / Е. В. Мощенская // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 472 : Логістика. – С. 319–324. – Бібліографія: 2 назви.
Issue Date: 2003
Publisher: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
Abstract: Розглянуто дві найважливіші та неподільно пов’язані фази відтворення: комерційно-збутова діяльність підприємства, яка не має змісту без процесу виробництва і передбачає безперебійний характер реалізації товарів, купівлю предметів та засобів праці, інформацію щодо переваг споживачів і динаміці платоспроможного попиту, а також комунікаційні аспекти діяльності підприємства. Trade producing and calculating are two very important and inherently connected production phases. Commercial activities is senseless without the very process of production that presupposes constant character of goods realization, purchases in the sphere of labour subjects and means curriculum, information about сonsumers preferences and payable account dynamics.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/39023
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2003. – №472

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
56_319-324.pdf113.76 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.