Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/39022
Title: Економетричні моделі у дослідженні поведінки споживачів
Authors: Мних, О. Б.
Костюк, О. С.
Таранський, І. П.
Bibliographic description (Ukraine): Мних О. Б. Економетричні моделі у дослідженні поведінки споживачів / О. Б. Мних, О. С. Костюк, І. П. Таранський // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 472 : Логістика. – С. 312–318. – Бібліографія: 10 назв.
Issue Date: 2003
Publisher: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
Abstract: Розглядаються методичні аспекти вивчення поведінки споживачів на товарному ринку, а також розкривається зміст економетричних моделей, що широко використовуються в зарубіжній практиці як важливий інструмент управління маркетингом. Methodical aspects of costumers’ behaviour study at the market are shown in the article, and the point of econometrics models, that are being widely used in foreign studies as important device of marketing regulation, is examined as well.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/39022
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2003. – №472

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
55_312-318.pdf174.94 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.