Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/38996
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПримак, Т. О.-
dc.date.accessioned2017-09-06T12:16:21Z-
dc.date.available2017-09-06T12:16:21Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.citationПримак Т. О. Методологічні основи оцінювання ефективності маркетингових комунікацій / Т. О. Примак // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 472 : Логістика. – С. 157–163. – Бібліографія: 5 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/38996-
dc.description.abstractРозглянуто актуальність розробки методів оцінювання ефективності маркетингових комунікацій. Обрунтовано підходи щодо оцінювання комунікативної та економічної ефективності маркетингових комунікацій, визначено їх специфіку залежно від змістовного навантаження. Акцентовано увагу на необхідності розроблення методів, які дозволяють комплексно підійти до вирішення цієї проблеми та уникнути однобічності. Relevance of development of marketing communication efficiency assessment methods is considered. Approaches towards assessment of communicative and economic efficiency of marketing communications are substantiated, and their specific with relation to notional load is defined. The attention is drawn to the fact, that methods should be developed to allow for a complex approach towards solving the problem and to avoid one-sidedness.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Національного університету «Львівська політехніка»uk_UA
dc.titleМетодологічні основи оцінювання ефективності маркетингових комунікаційuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2003. – №472

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
29_157-163.pdf153.84 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.