Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/38978
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛіс, М.-
dc.date.accessioned2017-09-06T12:09:25Z-
dc.date.available2017-09-06T12:09:25Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.citationЛіс М. Маркетингове інформаційне забезпечення управління стосунками з клієнтами / М. Ліс // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 472 : Логістика. – С. 108–114. – Бібліографія: 5 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/38978-
dc.description.abstractПодано сучасний метод управління стосунками з клієнтами — CRM. Головною метою використання стратегії CRM є управління стосунками з клієнтами з метою збільшення прибутковості фірми нині і у майбутньому. Погляд на клієнта через призму CRM пов’язаний з повною вартістю, які має клієнт для фірми, а не лише з вартістю, яку мають поодинокі трансакції з ним. Метою праці є дослідження ступеня використання методу управління стосунками з клієнтами. The modern method of management: Customer Relationship Management is introduced. The aim of using CRM is devoted to management accounts with customers in aim of enlargement profits for firm at present and in future. Look on customer by prism of CRM is connected with entire value of customer for firm, and not only the value which have single transactions. The most important for this work is examining the level of using the CRM method.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Національного університету «Львівська політехніка»uk_UA
dc.titleМаркетингове інформаційне забезпечення управління стосунками з клієнтамиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2003. – №472

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
21_108-114.pdf143.54 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.