Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/38973
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКрет, І. 3.-
dc.contributor.authorБичковська, О. В.-
dc.date.accessioned2017-09-06T12:08:34Z-
dc.date.available2017-09-06T12:08:34Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.citationКрет І. 3. Підвищення ефективності просування продукції підприємства на ринок / І. З. Крет, О. В. Бичковська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 472 : Логістика. – С. 89–93. – Бібліографія: 4 назви.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/38973-
dc.description.abstractПідвищення ефективності просування продукції підприємства на ринок залежить від розширення асортименту товарних груп, які доступні за ціною для всіх верств населення. Необхідно також врахувати і цінову політику фірми. А для кожного із сегментів ринку слід розробити комплекс маркетингу. Розглянуті особливості товаропросування на ринок продукції 3АТ “Світоч”. Increase of efficiency of progress of production of the enterprises on the market all depends on expansion of assortment of the commodity groups, affordable for the all groups people. It is necessary also to take into consideration price policy of a firm. It is necessary to develop a complex of marketing for each of segment of the market. The features of promotion of products ZAT Svitoch on the market are co nsidered in the article.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Національного університету «Львівська політехніка»uk_UA
dc.titleПідвищення ефективності просування продукції підприємства на ринокuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2003. – №472

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
17_89-93.pdf120.82 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.