Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/38957
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГерасименко, С. І.-
dc.date.accessioned2017-09-06T11:36:33Z-
dc.date.available2017-09-06T11:36:33Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.citationГерасименко С. І. Вплив макросередовища маркетингу на залучення зовнішніх фінансових потоків / С. І. Герасименко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 472 : Логістика. – С. 38–41. – Бібліографія: 5 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/38957-
dc.description.abstractДосліджується вплив окремих факторів макросередовища маркетингу (динаміка обмінного курсу, значення сальдо поточного рахунку, виникнення фінансових криз тощо) на динаміку зовнішніх запозичень країн — “виникаючих ринків”. Розглядається гіпотеза нелінійного зв’язку між зовнішніми фінансовими потоками в економіку та величиною премії за ризик, закладену в процентну ставку. The influence of some marketing macro environment factors (the exchange rate dynamics, current account statement, financial crisis appearance and so on) on the foreign adoptions dynamics of the countries — “appearing markets” is researched. The hypothesis of unlinear connection between foreign financial floods into the economy and risk premium value, considered in percentage rate is examined.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Національного університету «Львівська політехніка»uk_UA
dc.titleВплив макросередовища маркетингу на залучення зовнішніх фінансових потоківuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2003. – №472

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
8_38-41.pdf108.06 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.