Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/38952
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБуняк, Н. М.-
dc.date.accessioned2017-09-06T11:34:09Z-
dc.date.available2017-09-06T11:34:09Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.citationБуняк Н. М. Маркетинг та екологія: концепція взаємодії / Н. М. Буняк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 472 : Логістика. – С. 7–12. – Бібліографія: 5 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/38952-
dc.description.abstractНеобхідність екологізації маркетингу випливає з основних тенденцій негативних змін стану навколишнього природного середовища. Впровадження екологічного маркетингу дозволить забезпечити збереження якості навколишнього середовища при отриманні високоякісного суспільного продукту. The necessity of the marketing ecologization arises from the fundamental tendency of the environment state. The introduction of the ecological marketing provides the saving of environmental quality and makes it possible to receive a social product of maximum quality.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Національного університету «Львівська політехніка»uk_UA
dc.titleМаркетинг та екологія: концепція взаємодіїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2003. – №472

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3_7-12.pdf151.17 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.