Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/38715
Title: Оцінка ефективності маркетингової діяльності промислового підприємства
Authors: Тєлєтов, О. С.
Bibliographic description (Ukraine): Тєлєтов О. С. Оцінка ефективності маркетингової діяльності промислового підприємства / О. С. Тєлєтов // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 469 : Логістика. – С. 506–510. – Бібліографія: 8 назв.
Issue Date: 2003
Publisher: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
Abstract: Описано загальні підходи до оцінки ефективності систем маркетингу промислового підприємства. Залежно від видів розроблюваної продукції пріоритетними показниками оцінки ефективності можуть бути складові комплексу маркетингу: товар, ціна, розподілення та просування продукції. The general approaches to a rating efficacy of marketing systems in industrial manufacture are described in article. Depending on kinds of made production priority index of a rating efficacy can be a marketing complex compounds: the product, price, position and promotion.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/38715
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2003. – №469

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
93_506-510.pdf123.34 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.