Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/38713
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСкоропад, І. С.-
dc.contributor.authorГерасименко, С. І.-
dc.date.accessioned2017-08-11T09:40:04Z-
dc.date.available2017-08-11T09:40:04Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.citationСкоропад І. С. Ефективність маркетингових заходів у системі зовнішньоторговельних зв’язків / І. С. Скоропад, С. І. Герасименко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 469 : Логістика. – С. 498–502. – Бібліографія: 6 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/38713-
dc.description.abstractОбґрунтовано необхідність розробки методичного забезпечення оцінок ефективності маркетингових заходів у зовнішньоторговельних зв’язках. Наголошено на необхідності враховування чинників-дестимуляторів, які обмежують масштаби і сфери прояву економічного ефекту у зовнішньоекономічних відносинах. The necessity of methodical ensuring of marketing measures effectiveness’s evaluation elaboration in international trade contacts is substantiated. The necessity of dissimulating factors, which restrict the scale and the sphere of economical effect manifestation in foreign trade relations, consideration is emphasized.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Національного університету «Львівська політехніка»uk_UA
dc.titleЕфективність маркетингових заходів у системі зовнішньоторговельних зв’язківuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2003. – №469

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
91_498-502.pdf151.5 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.