Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/38712
Title: Складові брендінгу: теорія і практика
Authors: Скибінський, С. В.
Орел, Л. М.
Bibliographic description (Ukraine): Скибінський С. В. Складові брендінгу: теорія і практика / С. В. Скибінський, Л. М. Орел // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 469 : Логістика. – С. 492–498. – Бібліографія: 14 назв.
Issue Date: 2003
Publisher: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
Abstract: Визначено окремі поняття брендінгу. Розглянуто еволюцію цих понять. Порівнюється ЇХ трактування у нормативно-правових актах, довідкових джерелах та на практиці. Different terms of branding are determined. The evolution of these concepts is considered. Their interpretation in quated and legal statement, literary and reference sources and on practise is compared.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/38712
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2003. – №469

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
90_492-498.pdf153.46 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.