Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/38697
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКаніщенко, О. Л.-
dc.date.accessioned2017-08-11T09:15:05Z-
dc.date.available2017-08-11T09:15:05Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.citationКаніщенко О. Л. Логіка дослідження зарубіжних ринків / О. Л. Каніщенко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 469 : Логістика. – С. 398–402. – Бібліографія: 4 назви.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/38697-
dc.description.abstractІнтенсифікація міжнародних зв’язків українських підприємств з іноземними партнерами викликає необхідність створення обґрунтованих міжнародних маркетингових програм, розроблених на основі систематизованих та професійних досліджень та аналізу зарубіжних ринків. Дотримання певної логіки та методики аналізу маркетингового середовища міжнародного бізнесу сприяє повнішому та об’єктивнішому урахуванню впливу окремих факторів і створенню найсприятливіших умов для міжнародної діяльності українських підприємств. Intensification of the Ukrainian enterprises’ international activity necessiates the development of well-grounded internatinal foreign expansion programs based on systematic, professional marketing research and market analysis. Following certain logic and methodical approaches for evatuation of interantional business marketing environment assists comprehensive factor estimation and creation the most favourable conditions for doing business interantionally.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Національного університету «Львівська політехніка»uk_UA
dc.titleЛогіка дослідження зарубіжних ринківuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2003. – №469

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
75_398-402.pdf169.14 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.