Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/38651
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧеркес, Р. Б.-
dc.date.accessioned2017-08-11T08:30:52Z-
dc.date.available2017-08-11T08:30:52Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.citationЧеркес Р. Б. Узгодження інтересів підприємства та інвестиційних структур у контексті впровадження концепції партнерського маркетингу / Р. Б. Черкес // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 469 : Логістика. – С. 138–143. – Бібліографія: 5 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/38651-
dc.description.abstractРозглянуто особливості активізації діяльності банків як потенційних інвесторів, мотиви вибору фінансових інструментів та налагодження ділових партнерських стосунків із підприємствами для забезпечення цілей інвестиційного розвитку. Розкрито основний зміст функціонування банку як відкритої динамічної системи із вхідними та вихідними потоками. The particularities of bank activization as potential investors, motives of financial device selection and formation of partnership with enterprises for ensuring the goals of invest development are examined in the article. The major sense of bank functioning as open dynamic system with income and outcome production line is shown.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Національного університету «Львівська політехніка»uk_UA
dc.titleУзгодження інтересів підприємства та інвестиційних структур у контексті впровадження концепції партнерського маркетингуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2003. – №469

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
29_138-143.pdf97.26 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.