Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/38650
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТкачова, Н. М.-
dc.contributor.authorГончарова, Т. А.-
dc.date.accessioned2017-08-11T08:30:04Z-
dc.date.available2017-08-11T08:30:04Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.citationТкачова Н. М. Оцінка конкурентоспроможності нової продукції з урахуванням споживчих переваг / Н. М. Ткачова, Т. А. Гончарова // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 469 : Логістика. – С. 132–137. – Бібліографія: 5 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/38650-
dc.description.abstractРозглянуто принцип раціональності поведінки ринкових суб’єктів: виробника і споживача, та його застосування для оцінки конкурентоспроможності нової продукції та визначення стратегії маркетингу. There is considered principle of rationality of market subjects behavior and its application under the estimation of new product competitiveness and its marketing strategy in the article.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Національного університету «Львівська політехніка»uk_UA
dc.titleОцінка конкурентоспроможності нової продукції з урахуванням споживчих перевагuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2003. – №469

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
28_132-137.pdf125.9 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.