Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/38635
Title: Використання принципів маркетингу та логістики у забезпеченні конкурентоспроможності підприємства на ринку праці
Authors: Кондрацька, Л. П.
Bibliographic description (Ukraine): Кондрацька Л. П. Використання принципів маркетингу та логістики у забезпеченні конкурентоспроможності підприємства на ринку праці / Л. П. Кондрацька // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 469 : Логістика. – С. 53–57. – Бібліографія: 7 назв.
Issue Date: 2003
Publisher: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
Abstract: Розглядаються актуальні проблеми забезпечення конкурентоспроможності підприємства на ринку праці на основі принципів маркетингу і логістики. Розроблено систему показників конкурентоспроможності підприємства на ринку праці. Сформульовано рекомендації щодо формування оптимального трудового потенціалу підприємства на основі логістичного підходу. Some actual problems of enterprise’s competitiveness in the conditions of labor market are considered in this article on the principles of marketing and logistics. It is developed the system of indexes of evaluation the competitive position of an enterprise on the labor market. Some recommendations are formulated as for forming the optimal labor potential of the enterprise on the basis of logistics approach in the article.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/38635
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2003. – №469

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
13_53-57.pdf107.62 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.