Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/38630
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЖивко, З. Б.-
dc.contributor.authorСелюченко, Н. Є.-
dc.date.accessioned2017-08-11T08:18:04Z-
dc.date.available2017-08-11T08:18:04Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.citationЖивко З. Б. Особливості формування цінової стратегії підприємства у сфері послуг / З. Б. Живко, Н. Є. Селюченко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 469 : Логістика. – С. 30–34. – Бібліографія: 8 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/38630-
dc.description.abstractВизначено чинники, які зумовлюють особливості формування цінової стратегії підприємства, що надає послуги. In the article the special features of formation of price strategy of a firm in the branch of service.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Національного університету «Львівська політехніка»uk_UA
dc.titleОсобливості формування цінової стратегії підприємства у сфері послугuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2003. – №469

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
8_30-34.pdf127.43 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.