Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/38626
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВічевич, А. М.-
dc.contributor.authorВайданич, Т. В.-
dc.date.accessioned2017-08-11T08:07:19Z-
dc.date.available2017-08-11T08:07:19Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.citationВічевич А. М. Проблеми формування попиту в системі екологічного маркетингу / А. М. Вічевич, Т. В. Вайданич // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2003. – № 469 : Логістика. – С. 10–14. – Бібліографія: 6 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/38626-
dc.description.abstractРозглянуто етапи формування екологічно усвідомлених потреб у їх взаємозв’язку із еволюцією екологічного маркетингу, а також поняття, функції, проблеми та основні завдання екологічного маркетингу. The ecological demand stage formation in its connection with ecological marketing evolution is observed in this article. Besides that, terms, principles, functions, problems and basic aims of ecological marketing are discussed there.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Національного університету «Львівська політехніка»uk_UA
dc.titleПроблеми формування попиту в системі екологічного маркетингуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2003. – №469

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4_10-14.pdf114.27 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.