Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/38457
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАндрусик, Я. Ф.-
dc.contributor.authorБігун, Г. Г.-
dc.contributor.authorЛяшенко, В. П.-
dc.date.accessioned2017-07-03T11:56:32Z-
dc.date.available2017-07-03T11:56:32Z-
dc.date.issued2002-
dc.identifier.citationАндрусик Я. Ф. Моделювання хвилеутворення дорожнього полотна на ділянках інтенсивного гальмування автомобільних потоків / Я. Ф. Андрусик, Г. Г. Бігун, В. П. Ляшенко // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2002. – № 462 : Теорія і практика будівництва. – С. 3–5. – Бібліографія: 5 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/38457-
dc.description.abstractДля оцінки стійкості дорожнього одягу проти пластичного течіння використано методи і визначальні співвідношення математичної теорії пластичності. У результаті запропоновано модель силової взаємодії колеса з дорожньою поверхнею, що дозволяє оцінити несучу здатність покриття проти хвилеутворення.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Національного університету “Львівська політехніка”uk_UA
dc.titleМоделювання хвилеутворення дорожнього полотна на ділянках інтенсивного гальмування автомобільних потоківuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Теорія і практика будівництва. – 2002. – №462

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2_3-5.pdf133.08 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.