DC Field | Value | Language |
dc.contributor.author | Даценко, Вікторія | - |
dc.date.accessioned | 2017-06-27T07:59:42Z | - |
dc.date.available | 2017-06-27T07:59:42Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Даценко В. Мода як гра / Вікторія Даценко // Інформація, комунікація, суспільство 2017 : матеріали 6-ої Міжнародної наукової конференції ІКС-2017, 18–20 травня 2017 року, Україна, Славське / Національний університет "Львівська політехніка", Кафедра соціальних комунікацій та інформаційної діяльності. – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2017. – С. 122–123. – Бібліографія: 3 назви. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/38342 | - |
dc.description.abstract | The coverage of fashion is boundless and extends
to various directions of social life, culture and
behavior of the person. The fashion is attractive. The
fashion belongs not to the world of things, and the
world of people. Game becomes a basis of designing
of the sociality. Presence of value of a game at
structure of fashion partly explains broad
interpretation of fashion as esthetic phenomenon.
Game, as well as fashion differs in heuristic, search
character. She is connected with festive attitude. The
fashion is one of means of self-affirmation and selfrealization. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво Львівської політехніки | uk_UA |
dc.subject | мода | uk_UA |
dc.subject | суспільство | uk_UA |
dc.subject | комунікація | uk_UA |
dc.subject | гра | uk_UA |
dc.subject | культура | uk_UA |
dc.subject | естетика | uk_UA |
dc.title | Мода як гра | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Інформація,комунікація,суспільство (ICS-2017). – 2017 р.
|