Skip navigation

putin IS MURDERER

Логістика. – 2003. – №469 : [97] Collection home page

Logo

Вісник Національного університету "Львівська політехніка"

У Віснику опубліковано результати наукових досліджень професорського – викладацького складу та співробітників Національного університету “Львівська політехніка”, українських та закордонних вищих навчальних закладів, в яких висвітлені сучасні проблеми теорії логістики та маркетингу та їх адаптація до умов функціонування вітчизняного ринку, обґрунтовані методи маркетингового та логістичного управління, розглянуті механізми формування та проектування логістичних систем, проаналізовано практичний міжнародний досвід інтеграції логістики і маркетингу, єврологістики та євромаркетингу. Матеріали становлять інтерес і можуть бути корисними для широкої наукової громадськості, керівників державних виконавчих органів і Організацій усіх форм власності, викладачів, слухачів системи підвищення кваліфікації, студентів вищих навчальних закладів.

Вісник Національного університету «Львівська політехніка» : [збірник наукових праць] / Міністерство освіти і науки України, Національний університет «Львівська політехніка» – Львів : Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2003. – № 469 : Логістика / відповідальний редактор Є. В. Крикавський. – 526 с. : іл.

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 81 to 97 of 97
PreviewIssue DateTitleAuthor(s)PreviewTypeIssue DateTitleAuthor(s)
2003Логістичне моделювання матеріальних потоків у сфері обігуЛифар, В. В.; Кримська, Л. О.Article2003Логістичне моделювання матеріальних потоків у сфері обігуЛифар, В. В.; Кримська, Л. О.
2003Маркетингові дослідження вітчизняного ринку металопластикових вікон і дверейЛаганін, B. O.; Лаганін, B. B.; Саталкін, С. С.Article2003Маркетингові дослідження вітчизняного ринку металопластикових вікон і дверейЛаганін, B. O.; Лаганін, B. B.; Саталкін, С. С.
2003Чистіше виробництво і його роль в інтегрованій системі управління підприємством в аспекті сталого розвиткуКулас, І.Article2003Чистіше виробництво і його роль в інтегрованій системі управління підприємством в аспекті сталого розвиткуКулас, І.
2003До теорії і методології логістикиКрикавський, Є. В.Article2003До теорії і методології логістикиКрикавський, Є. В.
2003Використання принципів маркетингу та логістики у забезпеченні конкурентоспроможності підприємства на ринку праціКондрацька, Л. П.Article2003Використання принципів маркетингу та логістики у забезпеченні конкурентоспроможності підприємства на ринку праціКондрацька, Л. П.
2003Логістичні аспекти формування об’єднань підприємствКозик, В. В.; Бажанова, А. І.Article2003Логістичні аспекти формування об’єднань підприємствКозик, В. В.; Бажанова, А. І.
2003Використання інтернету в маркетинговій діяльності підприємствКарч, К.Article2003Використання інтернету в маркетинговій діяльності підприємствКарч, К.
2003Стратегічне управління підприємством як інструмент запобігання появи кризових явищ в мікроекономічних системахКалініченко, О. В.Article2003Стратегічне управління підприємством як інструмент запобігання появи кризових явищ в мікроекономічних системахКалініченко, О. В.
2003Моделирование информационной структуры “маркетинг” на основе методологии структурного анализа и проектированияЗахарченко, В. И.; Семенов, В. В.; Семенов, В. В.Article2003Моделирование информационной структуры “маркетинг” на основе методологии структурного анализа и проектированияЗахарченко, В. И.; Семенов, В. В.; Семенов, В. В.
2003Особливості формування цінової стратегії підприємства у сфері послугЖивко, З. Б.; Селюченко, Н. Є.Article2003Особливості формування цінової стратегії підприємства у сфері послугЖивко, З. Б.; Селюченко, Н. Є.
2003Обоснование стратегий развития мини-металлургических заводовДорохова, Л. В.Article2003Обоснование стратегий развития мини-металлургических заводовДорохова, Л. В.
2003Застосування маркетингових підходів до оцінки потенціалу розвитку підприємстваДовбенко, В. І.Article2003Застосування маркетингових підходів до оцінки потенціалу розвитку підприємстваДовбенко, В. І.
2003Метод Вalanced Scorecard в готельній справі: необхідність та передумови застосуванняГайдук, А. Б.Article2003Метод Вalanced Scorecard в готельній справі: необхідність та передумови застосуванняГайдук, А. Б.
2003Проблеми формування попиту в системі екологічного маркетингуВічевич, А. М.; Вайданич, Т. В.Article2003Проблеми формування попиту в системі екологічного маркетингуВічевич, А. М.; Вайданич, Т. В.
2003Логістичний підхід до управління підприємницькою діяльністюВихопень, О. П.; Гринів, Н. Т.Article2003Логістичний підхід до управління підприємницькою діяльністюВихопень, О. П.; Гринів, Н. Т.
2003Титульний аркуш до «Логістика» № 469-Other2003Титульний аркуш до «Логістика» № 469-
2003Розширення асортименту та вартість маркиАльткорн, Є.Article2003Розширення асортименту та вартість маркиАльткорн, Є.
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 81 to 97 of 97