Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/38259
Title: Партнерський маркетинг у постачанні: світовий і вітчизняний досвід
Authors: Чухрай, Н. І.
Хтей, Н. І.
Патора, Р.
Bibliographic description (Ukraine): Чухрай Н. І. Партнерський маркетинг у постачанні: світовий і вітчизняний досвід / Н. І. Чухрай, Н. І. Хтей, Р. Патора // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2004. – № 499 : Логістика. – С. 339–346. – Бібліографія: 7 назв.
Issue Date: 2004
Publisher: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка»
Abstract: Розглядаються теоретичні засади партнерського маркетингу у сфері постачання промислових підприємств. Проаналізовано результати маркетингового дослідження рівня співпраці промислових підприємств Львівщини з постачальниками. Обгрунтовано можливі переваги і недоліки налагодження партнерських стосунків з постачальниками. Theoretical principles of partnership marketing in the supply sphere are considered. The results of the marketing research of the level of the collaboration with the suppliers are analyzed. The main advantages and disadvantages of forming partnership are investigated.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/38259
Content type: Article
Appears in Collections:Логістика. – 2004. – №499

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
57_339-346.pdf178.83 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.