Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/38250
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДмитрук, М. М.-
dc.date.accessioned2017-06-02T13:45:41Z-
dc.date.available2017-06-02T13:45:41Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.citationДмитрук М. М. Особливості формування каналів розподілу вітчизняними виробниками продуктів харчування / М. М. Дмитрук // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2004. – № 499 : Логістика. – С. 281–289. – Бібліографія: 12 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/38250-
dc.description.abstractПроаналізовано основні схеми формування каналів розподілу на ринку продуктів харчування України. Висвітлено їх головні переваги та недоліки. Здійснено прогноз розвитку існуючих підходів до організації збутової діяльності з врахуванням можливостей та загроз досліджуваного ринку. The analysis of the basic schemes of formation of channels of distribution in the market of foodstuffs of Ukraine has been made. Their main advantages and lacks are shown. The forecast of development of existing approaches to the organization of marketing activity is accomplished in view of opportunities and threats of the researched market.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Національного університету «Львівська політехніка»uk_UA
dc.titleОсобливості формування каналів розподілу вітчизняними виробниками продуктів харчуванняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2004. – №499

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
48_281-289.pdf223.68 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.