Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/38241
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФедорова, Ю. К.-
dc.date.accessioned2017-06-02T13:42:23Z-
dc.date.available2017-06-02T13:42:23Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.citationФедорова Ю. К. Стратегічні рішення щодо формування маркетингового комплексу продажів на підприємствах харчової промисловості / Ю. К. Федорова // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2004. – № 499 : Логістика. – С. 229–235. – Бібліографія: 10 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/38241-
dc.description.abstractОбгрунтовано необхідність розробки маркетингового комплексу продажів як одного з елементів системи «маркетинг-мікс» підприємства. Запропоновано алгоритм формування комплексу продажів на підприємствах харчової промисловості Акцентовано увагу на його стратегічні рішення, спрямовані на побудову мережі продажів і організацію товароруху від виробника до кінцевого споживача. The necessity of development of the marketing complex of sales as one of elements of the "marketing-mix" system of the enterprise is defined. The algorithm of création of the complex of sales at the enterprises of a food-processing industry is offered. The attention is drawn to his stratégie solutions directed on construction to the network of sales and organization of movement of the goods from the manufacturer to the ultimate user.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Національного університету «Львівська політехніка»uk_UA
dc.titleСтратегічні рішення щодо формування маркетингового комплексу продажів на підприємствах харчової промисловостіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2004. – №499

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
39_229-235.pdf199.4 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.