Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/38233
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛозинська, М. Ю.-
dc.date.accessioned2017-06-02T13:37:48Z-
dc.date.available2017-06-02T13:37:48Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.citationЛозинська М. Ю. Сегментація ринку туристських послуг / М. Ю. Лозинська // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2004. – № 499 : Логістика. – С. 183–191. – Бібліографія: 8 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/38233-
dc.description.abstractПояснено стратегії досягнення конкурентних переваг туристичними організаціями на ринку Львівщини. Значну увагу приділено стратегії сегментування споживчого ринку. Здійснено сегментування ринку туристських послуг та вказано перспективні сегменти. Competitive strategies for the organizations of tourism market in Lviv region are studied in this paper. The segmentation of market and perspective segments for organizations of tourism market is considered.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Національного університету «Львівська політехніка»uk_UA
dc.titleСегментація ринку туристських послугuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2004. – №499

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
31_183-191.pdf174.32 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.