Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/38226
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБалик, У. О.-
dc.date.accessioned2017-06-02T13:33:48Z-
dc.date.available2017-06-02T13:33:48Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.citationБалик У. О. Фінансові аспекти складання маркетингового плану на підприємстві / У. О. Балик // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2004. – № 499 : Логістика. – С. 140–144. – Бібліографія: 5 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/38226-
dc.description.abstractНаведено основні концепції та показано методи фінансового обгрунтування маркетингових планів в організації. Коротко обмірковано можливі види поведінки маркетингових витрат. Запропонована нова ідея класифікації маркетингових витрат залежно від показника ділової активності та в межах відповідного релевантного діапазону для складання маркетингових планіа. The basic concepts and sophisticated methods of financial aspects of marketing planning are noted in this article. The different kinds of marketing costs are briefly discussed. The new idea of classification marketing costs on the behavior basis within relevant range in the framework of marketing plans has been proposed.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Національного університету «Львівська політехніка»uk_UA
dc.titleФінансові аспекти складання маркетингового плану на підприємствіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2004. – №499

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
24_140-144.pdf120.89 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.