Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/38216
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛітовченко, І. Л.-
dc.contributor.authorЦуркан, Ю. В.-
dc.date.accessioned2017-06-02T13:29:23Z-
dc.date.available2017-06-02T13:29:23Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.citationЛітовченко І. Л. Особливості маркетингових досліджень через інтернет / І. Л. Літовченко, Ю. В. Цуркан // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2004. – № 499 : Логістика. – С. 79–86. – Бібліографія: 8 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/38216-
dc.description.abstractРозглядаються особливості маркетингових досліджень в Інтернеті: активних та пасивних, а також можливості використання принципів бенчмаркінгу. Запропонована авторська методика маркетингового аналізу web-сервера підприємства. Апробація методики проведена при аналізі сайту компанії SUBARU. It observes particularities of Internet marketing research - active and passive, as well as possibilities of using Bench-marking principles. The methods of the Company’s web-server marketing analysis are presented. The approbation of the methods has been put into practice after the example of SUBARU’s web-server analysis.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Національного університету «Львівська політехніка»uk_UA
dc.titleОсобливості маркетингових досліджень через інтернетuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Логістика. – 2004. – №499

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
14_79-86.pdf141.19 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.