Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/38193
Title: Відеолекція в навчальному процесі: психолого-педагогічні особливості підготовки
Authors: Бущак, Галина
Bibliographic description (Ukraine): Бущак Г. Відеолекція в навчальному процесі: психолого-педагогічні особливості підготовки / Галина Бущак // Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі : матеріали 8-ої Науково-практичної конференції, 22–24 листопада 2016 року, Львів / Національний університет «Львівська політехніка». – Львів : Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2016. – С. 178–184. – Бібліографія: 7 назв.
Issue Date: 2016
Publisher: Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка
Keywords: інформаційні технології
відеолекція
форми навчання
information technology in education
video lecture
forms of education
Abstract: Застосування новітніх інформаційних технологій, на які опираються активні методи навчання, веде до активізації пізнавальної діяльності студентів. Об’єктом нашого дослідження є така сучасна форма навчання як відеолекція та особливості її впровадження в навчальний процес. Підвишення ефективності навчального процесу за допомогою відеолекцій. Психологічні бар’єри з боку викладачів на впровадження відеолекцій в навчальний процес. The use of new information technologies, which oppose active learning methods, leads to cognitive activity of students. The object of our study is this modern form of training as video lecture and especially its implementation in the educational process. Why train teachers to develop video lectures and video courses. What arise the psychological barriers teacher’s on develop and record video lectures.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/38193
Content type: Article
Appears in Collections:Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі. – 2016 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
35_178_184.pdf2.44 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.