Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/38129
Title: Моделювання інноваційно-освітнього середовища в контексті парадигми формування механізму підвищення якості національної освіти
Authors: Гаращук, Олена
Куценко, Віра
Bibliographic description (Ukraine): Гаращук О. Моделювання інноваційно-освітнього середовища в контексті парадигми формування механізму підвищення якості національної освіти / Олена Гаращук, Віра Куценко // Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі : матеріали 6-ої Науково-практичної конференції, 18–20 листопада 2014 року, Львів / Національний університет "Львівська політехніка". – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2014. – С. 71–76. – Бібліографія: 7 назв.
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: інноваційно-освітнє середовище
якість
комп’ютерне обладнання
ефективність
innovation and learning environment
quality
computer equipment efficiency
Abstract: Розкривається сутність та значення інноваційно-освітнього середовища у забезпеченні високої якості освіти; обґрунтовуються шляхи його досягнення. Особлива увага приділена впровадженню інформаційно-інноваційних технологій в навчальний процес вищих навчальних-закладів, а також підвищенню ефективності використання інноваційного обладнання вишів. The essence and importance of innovation and learning experience in providing high quality education; justified the ways to achieve it. Particular attention is paid to the implementation of information and innovative technologies in the educational process of higher education institutions, as well as more effective use of innovative equipment universities.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/38129
Content type: Article
Appears in Collections:Інноваційні комп'ютерні технології у вищій школі. – 2014 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
16_71_76.pdf997 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.