Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/37639
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКоваль, П. М.-
dc.contributor.authorФаль, А. Є.-
dc.contributor.authorБаб’як, І. П.-
dc.date.accessioned2017-04-25T12:13:46Z-
dc.date.available2017-04-25T12:13:46Z-
dc.date.issued2002-
dc.identifier.citationКоваль П. М. Вплив плити проїзної частини на стан автодорожніх мостів / П. М. Коваль, А. Є. Фаль, І. П. Баб’як // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». – 2002. – № 441 : Теорія і практика будівництва. – С. 107–113. – Бібліографія: 9 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/37639-
dc.description.abstractОписано конструкції прогонових будов балкових залізобетонних мостів. Проаналізовано стан монолітних та збірних прогонових будов мостів. Наведено результати дослідження бетону для плит проїзної частини з використанням методу акустичної емісії.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Національного університету «Львівська політехніка»uk_UA
dc.titleВплив плити проїзної частини на стан автодорожніх мостівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Теорія і практика будівництва. – 2002. – №441

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
20_107-113.pdf422.59 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.