Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/375
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧухрай Н. І.-
dc.contributor.authorДанилович Т. Б.-
dc.date.accessioned2009-09-03T11:50:46Z-
dc.date.available2009-09-03T11:50:46Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationЧухрай Н. І. Особливості маркетингу продуктових інновацій / Н. І. Чухрай, Т. Б. Данилович // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – 2007. – № 605 : Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – С. 162–168. – Бібліографія: 8 назв.uk
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/375-
dc.description.abstractРозглянуто питання інноваційного розвитку промислових підприємств на засадах маркетингу. Викладено особливості інновації як товару. Досліджено напрями удосконалення маркетингового забезпечення процесів створення, адаптації та дистрибуції інновації. The article deals with the research of innovation and marketing processes and their influence on the new product’s success on the market. The specific characteristics of an innovation is explained. An organizationally economic mechanism of the improvement of marketing and logistic maintenance of the creation, development and distribution of innovation is suggested.uk
dc.publisherВидавництво Національного університету "Львівська політехніка"uk
dc.titleОсобливості маркетингу продуктових інноваційuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. – 2007. – №605

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
28.pdf297.31 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.