Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/37463
Title: Конкуренція у сфері господарювання
Other Titles: Конкуренция в сфере хозяйствования
Competition in economic activity
Authors: Байда, Б.
Bibliographic description (Ukraine): Байда Б. Конкуренція у сфері господарювання / Б. Байда // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія: Юридичні науки : збірник наукових праць. – 2016. – № 855. – С. 122–129. – Бібліографія: 7 назв.
Issue Date: 2016
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: конкуренція у сфері господарювання
обмеження монополізму в економіці
природні монополії
дискримінація суб’єктів господарювання
ділова репутація
конкуренция в сфере хозяйствования
ограничения монополизма в экономике
естественные монополии
дискриминация субъектов хозяйствования
деловая репутация
competition in economic activity
restriction of monopolies in the economy
natural monopolies
discrimination entities
business reputation
Abstract: Досліджено процес формування і підтримки державою конкуренції як змагання між суб’єктами господарювання, що забезпечує завдяки їхнім власним досягненням здобуття ними певних економічних переваг, внаслідок чого споживачі та суб’єкти господарювання отримують можливість вибору необхідного товару, й окремі суб’єкти господарювання не визначають умов реалізації товару на ринку. Исследуется процесс формирования и поддержки государством конкуренции как соревнование между субъектами хозяйствования, что обеспечивает благодаря их собственным достижениям получение ими определенных экономических преимуществ, вследствие чего потребители и субъекты хозяйствования получают возможность выбора необходимого товара и при этом отдельные субъекты хозяйствования не определяют условий реализации товара на рынке. The article examines the formation and support of the state competition as a competition between entities providing through their own achievements attainment of certain economic benefits, resulting in consumers and business entities are able to choose the desired product while individual entities do not define the conditions of implementation of the goods on the market.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/37463
Content type: Article
Appears in Collections:Юридичні науки. – 2016. – № 855

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
18_122-129.pdf160.29 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.