Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/37401
Title: Правове осмислення громадського контролю на сучасному етапі державотворення України
Other Titles: Правовое осмысление общественного контроля на современном этапе создания государственности Украины
The legal interpretation of a regional access in formation of the territorial mechanism of Ukraine
Authors: Магновський, І.
Bibliographic description (Ukraine): Магновський І. Правове осмислення громадського контролю на сучасному етапі державотворення України / І. Магновський // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія: Юридичні науки : збірник наукових праць. – 2016. – № 855. – С. 79–85. – Бібліографія: 17 назв.
Issue Date: 2016
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: громадський контроль
органи публічної влади
правова держава
громадянське суспільство
соціальна система
функція
общественный контроль
органы публичной власти
правовое государство
гражданское общество
социальная система
функция
public control
public authorities
rule of law
civil society
social system
function
Abstract: У теоретико-правовому аспекті висвітлено розуміння громадського контролю з погляду сучасності як запоруки запровадження європейських стандартів у державотворенні України. Виокремлено інституційну базу громадського контролю, яка складається з чотирьох основних компонентів: суб’єкта, об’єкта, предмета та процедури його здійснення. Проаналізовано та узагальнено запропоновані в юридичній науці дефініції громадського контролю та виведено власне авторське його визначення. Розкрито характерні відмінності громадського контролю від будь-якого іншого виду контролю, які лежать у суб’єктно-об’єктній сфері. Визначено взаємозв’язок між громадським контролем і розвитком правової держави та громадянського суспільства, що підтримує владно-громадські відносини у стані стабільності й рівноваги. Доведено та обґрунтовано, що основними завданнями для налагодження взаємовідносин між суспільством і владою та подальшої розбудови України як демократичної правової держави має бути ефективне здійснення громадського контролю, що дає змогу виявити недоліки в діяльності органів публічної влади, перевірити результати виконання ними завдань і функцій, визначених нормативно-правовими актами щодо належного забезпечення прав і свобод громадян. В статье в теоретико-правовом аспекте освещено понимание общественного контроля с учётом современности как залога внедрения европейских стандартов в создании государства Украины. Выделена институциональная база общественного контроля, которая состоит из четырёх основных компонентов: субъекта, объекта, предмета и процедуры его осуществления. Проанализированы и обобщены существующие в юридической науке дефиниции общественного контроля и выведено собственное авторское его определение. Раскрыты характерные отличия общественного контроля от любого другого вида контроля, которые лежат в субъектно-объектной сфере. Определена взаимосвязь между общественным контролем и развитием правового государства и гражданского общества, которая поддерживает властно-общественные отношения в состоянии стабильности и равновесия. Доказано и обосновано, что основными задачами для налаживания взаимоотношений между обществом и властью и дальнейшего развития Украины как демократического правового государства должно быть эффективное осуществление общественного контроля, который позволяет выявить недостатки в деятельности органов публичной власти, проверить результаты выполнения ими задач и функций, определённых нормативно-правовыми актами относительно надлежащего обеспечения прав и свобод граждан. Іn the article in legal aspect considered regional approach of reforming of the territorial mechanism of Ukraine, as one of the possible options for improvement. Highlighted understanding such multifold category as region. With a glance to historical experience, modern political realities and future prospects, tend was valid for the optimizing of the territorial mechanism of Ukraine, including the feasibility of consolidation of administrative units by the formation of prorated regions. Defined territorial enlargement and consolidation of regional boundaries by the individual criterions: historical and political; socio-economic; geographic and climatic; ethnic and national-cultural. Brought the element of the aggregated potential of the region: labor, consumer, infrastructural, productive, innovation, financial, institutional and natural resources. Stated that the regionalization of the territorial mechanism of Ukraine has optimized and decentralized nature and will allow effectively realize national policy in the country, coupled with the development of government and provide proportional socio-economic and cultural elaborateness of the regions preserve their identity and ensure political stability in society in general. The introduction and expansion of the process of regionalization in Ukraine will contribute to further deepening democratization of society.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/37401
Content type: Article
Appears in Collections:Юридичні науки. – 2016. – № 855

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
12_79-85.pdf158.77 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.