Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/37384
Title: Теоретико-ігровий підхід до оптимізації інноваційної діяльності суб’єктів господарювання
Authors: Юринець, З. В.
Юринець, Р. В.
Bibliographic description (Ukraine): Юринець З. В. Теоретико-ігровий підхід до оптимізації інноваційної діяльності суб’єктів господарювання / З. В. Юринець, Р. В. Юринець // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія: Інформаційні системи та мережі. – 2016. – № 854. – С. 298–306. – Бібліографія: 9 назв.
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво Львівської політехніки
Keywords: теоретико-ігровий підхід
стратегія
інноваційна діяльність
удосконалена продукція
суб’єкти господарювання
прийняття рішень
game-theoretic approach
strategy
innovative activity
innovative products
business
making decisions
Abstract: Розроблено методологічні підходи щодо оптимізації інноваційної діяльності та виробництва удосконаленої продукції суб’єктами господарювання. Викладено при- кладні аспекти виробництва інноваційної продукції на основі запропонованої опти- мальної стратегії розвитку. обчислено оптимальний варіант випуску удосконаленої продукції підприємства для отримання найбільшої прибутковості унаслідок реалізації виробленої продукції. На основі проведених розрахунків менеджери мають змогу виявити сприятливий та несприятливий стан ринкової кон’юнктури для певного виду продукції та покращити процес ухвалення рішень щодо збільшення чи зменшення обсягів випуску удосконаленої продукції. Methodological approaches to optimize innovation, production of improved products by business entities are developed. Methodological approaches to optimize innovation, production of improved products by business entities are developed. Practical issues of production due to the proposed optimal strategy are presented. The optimal variant for the production of improved products is calculated. This allows them to obtain greater profitability through implementation of products. Managers have the ability to identify favorable and unfavorable market conditions for certain commodities on the basis of the calculations. Also, managers can improve the decision-making process of the increase or decrease in the volume of improved products.
URI: https://ena.lpnu.ua/handle/ntb/37384
Content type: Article
Appears in Collections:Інформаційні системи та мережі. – 2016. – №854

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
29_298-306.pdf260.69 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.