Skip navigation

putin IS MURDERER

Please use this identifier to cite or link to this item: https://oldena.lpnu.ua/handle/ntb/37383
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГрицюк, Ю. І.-
dc.contributor.authorГрицюк, М. Ю.-
dc.date.accessioned2017-04-13T09:18:26Z-
dc.date.available2017-04-13T09:18:26Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationГрицюк Ю. І. Моделювання стратегій поведінки конкурентних фірм на ринку надання туристичних послуг / Ю. І. Грицюк, М. Ю. Грицюк // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Серія: Інформаційні системи та мережі. – 2016. – № 854. – С. 50–62. – Бібліографія: 26 назв.uk_UA
dc.identifier.urihttps://ena.lpnu.ua/handle/ntb/37383-
dc.description.abstractРозглянуто особливості побудови математичних моделей, які описують різні стратегії поведінки конкурентних фірм на ринку надання туристичних послуг. З'ясовано, що на ринку надання послуг будь-який його суб'єкт має діяти згідно зі встановленими правилами поведінки та взаємодії учасників цього ринку. Розроблено математичні моделі стратегій поведінки та взаємодії двох конкурентних фірм при наданні однієї туристичної послуги, результати якої дали змогу визначити реакцію однієї фірми на дії конкурента, встановити стратегією поведінки та ситуацію (не)рівноваги Штакельберга, точку рівноваги Курно і Неша, а також уможливило дослідити стійкість розглянутих станів рівноваги. Розроблено моделі стратегій недосконалої та досконалої конкуренції туристичних фірм на ринку надання послуг, що дало змогу прийняти обґрунтовані управлінські рішення. We have considered the peculiarities of mathematical models construction, which describe different strategies of the competitive companies` behavior at the market of tourist services. We have found that at the market of service provision any subject must act in accordance with the established rules of behavior and interaction of participants of this market. We have developed mathematical models of behavioral strategies and interaction between two competing companies when providing one travel service. The results of which provided the opportunity to determine the reaction of one company to the actions of a rival. In addition, we have established a strategy of behavior and situation of (not) equilibrium Stackelberg, the point of equilibrium Cournot, Nash, and it resulted in the investigation of the stability of the considered states of equilibrium. We have developed the strategy models of the imperfect and perfect competition of travel companies at the market of service provision that resulted in well-grounded managerial decisions making.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherВидавництво Львівської політехнікиuk_UA
dc.subjectринок надання туристичних послугuk_UA
dc.subjectповедінка та взаємодія фірмuk_UA
dc.subjectдосконала та недосконала конкуренціяuk_UA
dc.subjectреакція фірми на дії конкурентаuk_UA
dc.subjectтеорія ігорuk_UA
dc.subjectмоделі стратегій поведінки та взаємодіїuk_UA
dc.subjectстратегія поведінки Штакельбергаuk_UA
dc.subjectситуація рівноваги Штакельбергаuk_UA
dc.subjectрівновага Курноuk_UA
dc.subjectрівновага Нешаuk_UA
dc.subjectприйняття управлінських рішеньuk_UA
dc.subjectthe market of tourist service provisionuk_UA
dc.subjectbehavior and interaction of companiesuk_UA
dc.subjectperfect and imperfect competitionuk_UA
dc.subjecta response of the company to the competitor`s actions, game theoryuk_UA
dc.subjectmodels of behavior strategies and interactionuk_UA
dc.subjectStackelberg strategy of behavioruk_UA
dc.subjectStackelberg situation of equilibriumuk_UA
dc.subjectCournot equilibriumuk_UA
dc.subjectNash equilibriumuk_UA
dc.subjectmanagerial decisions makinguk_UA
dc.titleМоделювання стратегій поведінки конкурентних фірм на ринку надання туристичних послугuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Інформаційні системи та мережі. – 2016. – №854

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6_50-62.pdf287.51 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.